Snoft Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 F-Lock er hat! De tvinger oss nermest inn i programmer som "My Computer" "New Document" osv når man spiller \ driver med andre ting. Skrur den alltid på selv, men kommer ofte borti den, uten å legge merke til. Så er gira på at den er default-on \ alltid på, om noen får tak i noe Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Min løsning på både capslock og f-lock problemet: Røsk tastene ut av tastaturet og legg dem i skuffa. Tralla-la! Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det er jo ingen løsning, får jo aldri skrudd på igjen da Problemet er jo at når PCen starter er den skrudd av som default, men vil at den skal stå på, som default! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) http://weblogs.asp.net/rosherove/archive/2...1/14/37658.aspx Kanskje denne årner det..? (Er forøvrig helt enig i at den er utrolig irriterende, men har et gammelt tastatur selv, så slipper problemet.. ) EDIT: Følg linken som ligger nederst på commentsene, siden den øverste ikke funker.. Endret 31. juli 2006 av Edmanzor Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg HATER F-Lock. Hadde det på maskinene på skolen. Glemte å skru det av hver eneste dag. Sykt irriterendes.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 argg... jeg har så mye problemer med de F-tastene og de snarveiene. Uansett hva jeg gjør så blir det alltid to funkjsoner liksom, spiller et spill, trykker F1 - og der faller jeg ut og får "My Computer" opp Kan ikke fordra F-lock. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Har et Logitec cordless keyboard. Her blir den siste "statusen" fra f-lock tasten husket når jeg skrur av/på maskinen. Jeg synes ikke at f-lock tasten er til noen bry, bare unødvendig. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er da ikke værre enn å dra av knappen da^^ Det gjorde jeg med windows knappen min! den ble en plage for meg en liten stund, så jeg dro den av. Men f-lock er ikke noe problem for meg hvertfall, selv om det er en ubruklig knapp! Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 D3nnis.. Problemet er at folk vil ha den ON default, men når man starter PCen er den off.. så om man drar av knappen, så vil den for alltid stå off.. Da har man ihvertfall et problem Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 D3nnis.. Problemet er at folk vil ha den ON default, men når man starter PCen er den off.. så om man drar av knappen, så vil den for alltid stå off.. Da har man ihvertfall et problem 6593375[/snapback] oh. HæHæ! Du sier noe der, problemet ble litt større da ja. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har bare vært borti denne tasten en gang. Den førte med seg mye faenskap siden det tydeligvis ikke nytta å trykke F10(eller hva det nå enn var) for å komme inn i BIOS Setup. Måtte faen steike meg bytte til et mer primitivt trykketur. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Skal vi ikke opprette en ny tråd dere: Klagemuren - erging over idiotiske it-oppfinnelser. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Takke meg til mitt 10 år gamle IBM tastatur. Epz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå