brannslange Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Er det noe verksted i Trondheim sentrum som kan softwareoppgradere min SonyEricsson T610 i løpet av en time? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Når begynte Spaceworld å reparere mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Reidar myhr ved K.Lund ved E6 motorveien.. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Men denne ligger da ikke i Trondheim sentrum? Finnes det noen verksteder i sentrum? Lenke til kommentar
hazzard Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Reidar Myhr er eneste plassen i Trondheim som utfører software oppgraderinger på Sony Ericsson Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 huff, da lar jeg heller være, gidder ikke å gå flere kilometer bare for å oppgradere telefonen. Synd SonyEricsson har så råtten serviceavtale i Trondheim. Lenke til kommentar
haglemann Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 huff, da lar jeg heller være, gidder ikke å gå flere kilometer bare for å oppgradere telefonen. Synd SonyEricsson har så råtten serviceavtale i Trondheim. Latsabb. Det er jo ikke langt fra sentrum. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 huff, da lar jeg heller være, gidder ikke å gå flere kilometer bare for å oppgradere telefonen. Ta buss/taxi da vel... Verkstedet ligger ved "TT's" bussparkerings-sentral greie, ved Siemens fabrikken (eller hva det nå er..). Du kan jo også bare gå til hvilken som helst forhandler og levere den inn, men de vil alikevel kun sende den til reparasjon til verksted; ergo noe som tar mere tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå