Gå til innhold

"Avansert spm." fra nybegynner - videored.

Anbefalte innlegg

Heisann,

jeg har følgende "problemstilling" (vel det er vel ikke noe problem, mere ett spm. om dette kan gjøres og evt. med hvilket prg.)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeg monterer kamera på stativ og filmer først 1 min hvor jeg står til venstre i bildet, deretter filmer jeg 1 min hvor jeg står til høyre i bildet.

Kan jeg på noen måte deretter ta disse 2 snuttene og på en måte slå dem sammen

slik at jeg får 1 min hvor jeg står både til høyre og venstre i bildet?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

mvh

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har et redigeringsprogram som tillater flere videospor, f.eks. EditStudio 4, Premiere, Pinnacle Liquid Edition, Vegas Video ell.l., kan du avmaske den ene halvparten på ene snutten og den andre halvparten på den andre snutten og kombinere dem. Kan ikke gi noe mer detaljert bruksanvisning enn det så lenge man ikke vet hva slags program du bruker.

Lenke til kommentar

I Studio 9 kan du legge de to klippene på 1 minutt etter hverandre, og bruke en Wipe-overgang som varer 1 minutt. La den starte og stoppe på 50% (dvs at den står stille). Hvis du ikke skal dele akkurat på midten, så kan du bruke an annen prosentsats.

OBS! Jeg har aldri prøvd det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...