Shaper^ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei! Jeg har en skjerm (AcerView 76ie) som begynner å bli litt gammal nå Den er vel snart 6 år tror jeg.. Jeg har et problem med den, når jeg har den på så har den begynnt å plutselig bli svart i bildet og Power Lyset på skjermen LYSER konstant gult (som skal Lyse grønnt, ikke at skjermen ikke har synch for da blinker lyset gult) Jeg vet ikke helt hva som er galt men jeg har funnet ut at hvis ikke bildet kommer igjen av seg selv så funker det å slå i sia på skjermen. -Nei nå blei det svart! -Dette kan jeg fixse *BANG* Wohow We got picture again Huston haha Jeg har hørt det er loddefeil men har gått over skjermen flere ganger uten å se noe spessielt... Er det noen som vet hva som er galt, om jeg kan fikse det eller om jeg trenger en ny skjerm...? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kabelen fra skjerm til PC? Har du prøvd nytt skjermkort bare for å utelukke det? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har netopp kjøpt et nytt skjermkort av typen Gainward GeForce FX5950 Ultra og jeg har bytta skjermkabelen for litt siden og, jeg tenkte og på det men det var det ikke.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skjedd noe nytt siden sist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå