user156890 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Fant ikke noen god måte å formulere spm'e på men, hva er spaden til gullingene til, hva brukes den til og hvordan bruker man den ? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 dette står i manualen : press g while standing over the spawn point to dig it up,then select the shovel and press mousebutton 1 to re-plant it. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Får pøve det da Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 dette står i manualen :press g while standing over the spawn point to dig it up,then select the shovel and press mousebutton 1 to re-plant it. hvem spawn point? den boksen? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 dette står i manualen :press g while standing over the spawn point to dig it up,then select the shovel and press mousebutton 1 to re-plant it. hvem spawn point? den boksen? Tunnelen Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 vet ikke men det var det som sto Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 http://www.planetbattlefield.com/bfv/game/intel/traps/ Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hmm, nå har jeg trålt igjenom 2 maps uten å finne en eneste plass hvor det er et slikt bilde noen som kan gi meg et tips om hvor jeg kan finne en sånn plass som på bilde? Noen som noen gang har brukt det opplegget der? NVA Tunnel System - Creating a spawn point in the field can be archived by utilizing the shovel. To use it you need to find an existing tunnel door and shovel then equip the shovel by hitting the "G" key. You can now travel anywhere and equip the shovel to dig another exit point for the tunnel system. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 skal du finne spaden? eller en "tre"bunker? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 1. Velg engineer med spade. 2. Spawn på et spawnpoint som har TO spawnpoints rett inntil hverandre. Enten spawner du rett ved tunnelen, eller så spawner du på det vanlige stedet. I så tilfelle, let litt rundt og bruk kartet for å finne tunnelen. 3. Plasser deg helt inntil tunnelen, velg spaden fra våpen-listen, og trykk på G. Tunnelen forsvinner da (opp i lommene dine), og du kan tusle rundt til du finner et egnet sted. 4. Når du har funnet et snedig sted (like ved en USA-base, gjerne bak en liten høyde), finner du frem spaden igjen, trykker på "fire"-knappen, og vips. Et fiks ferdig spawnpoint. 5. Si ting som "SPAWNPOINT AT US BASE!!ONEONEELEVEN" til teammates, og etter et par sekunder spawner det masse folk like ved deg, og dere overkjører basen på 0,svisj. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Husker ikke alle, men et par har jeg i hodet (resten husker jeg når jeg spiller mappet): Operation Hastings: NVA's hovebase. Til venstre for flystripa Operation Irving: En ved tempelet atmed "rakettbilen". En i basen ovenfor brua (basen som ligger ved roten av fjellet). Selve tunellen er ved den øverste hytten som peker mot fjellbasen. Lang vei: Ligger hvertfall en i NVA's hovebasen atmed der Flack cannon spawner. Det var vel egentlig de jeg husket i hodet. Husker egentlig hvor alle er, men banenavnene går i surr for meg akkurat nå Husk en ting, det hjelper ikke å starte et offline game i lan f.eks om du ikke har en annen (ekte) spiller der i tillegg. Er det bare du med boter så får du ikke opp tuneller eller spawn cratet "Boksen" til US. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Takker får svarene, skal se om jeg finner noen av de punktene som dere nevnte Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 operation hastings (tror jeg det er) NVA starter med 2 spawn points i basen. Det nærmest Flystripa er mobilt (det står under ett sånn halvtak av teltduk elns... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Cambodian Incursion og The Ho Chi Ming trail hra også tunneler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå