Gå til innhold

Hva gjør "shovel'n" til vietnameserne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, nå har jeg trålt igjenom 2 maps uten å finne en eneste plass hvor det er et slikt bilde :(

noen som kan gi meg et tips om hvor jeg kan finne en sånn plass som på bilde?

Noen som noen gang har brukt det opplegget der? :ermm:

shovel.jpg

NVA Tunnel System

- Creating a spawn point in the field can be archived by utilizing the shovel. To use it you need to find an existing tunnel door and shovel then equip the shovel by hitting the "G" key. You can now travel anywhere and equip the shovel to dig another exit point for the tunnel system.

Lenke til kommentar

1. Velg engineer med spade.

2. Spawn på et spawnpoint som har TO spawnpoints rett inntil hverandre. Enten spawner du rett ved tunnelen, eller så spawner du på det vanlige stedet. I så tilfelle, let litt rundt og bruk kartet for å finne tunnelen.

3. Plasser deg helt inntil tunnelen, velg spaden fra våpen-listen, og trykk på G. Tunnelen forsvinner da (opp i lommene dine), og du kan tusle rundt til du finner et egnet sted.

4. Når du har funnet et snedig sted (like ved en USA-base, gjerne bak en liten høyde), finner du frem spaden igjen, trykker på "fire"-knappen, og vips. Et fiks ferdig spawnpoint.

5. Si ting som "SPAWNPOINT AT US BASE!!ONEONEELEVEN" til teammates, og etter et par sekunder spawner det masse folk like ved deg, og dere overkjører basen på 0,svisj.

Lenke til kommentar

Husker ikke alle, men et par har jeg i hodet (resten husker jeg når jeg spiller mappet):

Operation Hastings: NVA's hovebase. Til venstre for flystripa

Operation Irving: En ved tempelet atmed "rakettbilen". En i basen ovenfor brua (basen som ligger ved roten av fjellet). Selve tunellen er ved den øverste hytten som peker mot fjellbasen.

Lang vei: Ligger hvertfall en i NVA's hovebasen atmed der Flack cannon spawner.

Det var vel egentlig de jeg husket i hodet. Husker egentlig hvor alle er, men banenavnene går i surr for meg akkurat nå ;)

Husk en ting, det hjelper ikke å starte et offline game i lan f.eks om du ikke har en annen (ekte) spiller der i tillegg. Er det bare du med boter så får du ikke opp tuneller eller spawn cratet "Boksen" til US.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...