GeirGrusom Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Problemet ligger i at alt vises ikke i IntelliSense, Nesten alt av det den viser er irrelevant, men mange biblioteker kommer ikke opp i det hele tatt (og andre bare noen deler) blant annet i OpenAL, hvor det lar seg kompilere, men jeg aner ikke hva funksjonene tar av argumenter, eller hva de heter... rebuild hjelper ingenting. Men for det meste er det jo en ufattelig kjekk funksjon. Lenke til kommentar
saboi Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det er vel ingen hemlighet at intellisens ikke virker helt som den skal. jeg anbefaler deg å ta en titt på visual assist Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 legg igjenn en liten notis om du får openAL til å poppe opp i intellisense Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Wow! Visual Assist fungerte litt bedre, en må bare venne seg til at den spretter litt oftere opp en IntelliSense, samt at den endret fargene mine Men den skjønte til og med libpng...det gjør ikke jeg (visste ikke at du kan deklarere funksjoner med "extern") Flott! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
saboi Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Visual assist har mye ubrukelig dritt ja jeg pleier å skru av alt bortsett fra autocomplete saken som funker bedre enn intellisense sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå