Gå til innhold

ASUS GeForce 4 Ti 4400 spørsmål

frodo1972

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplever bedre ytelese i dette kortet (f.eks div. 3Dmark-tester) med å bruke tidligere versjoner av NVIDIA sine ForceWare (tidligere het dem vel detonator hvis jeg ikke husker feil) drivere?

Lasta ned aller siste ForceWare versjon i går, og det funker jo seff'ern, men er det noen der ute som har noe peiling på om det går an å tyne 3DMark scoren enda høyere ved å bruke eldre (andre) drivere??

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har opplever bedre ytelese i dette kortet (f.eks div. 3Dmark-tester) med å bruke tidligere versjoner av NVIDIA sine ForceWare (tidligere het dem vel detonator hvis jeg ikke husker feil) drivere?

Lasta ned aller siste ForceWare versjon i går, og det funker jo seff'ern, men er det noen der ute som har noe peiling på om det går an å tyne 3DMark scoren enda høyere ved å bruke eldre (andre) drivere??

Tusen takk!

Ja, det stemmer nok det. Når det gjelder 3DMark2001SE og andre DirectX 8 baserte applikasjoner så er enkelte av de eldre driverne bedre til GeForce4-serien. Konkret hvilke drivere som er best har jeg ikke oversikten over, men husker vagt at mitt gamle GeForce4 Ti-4200 fungerte best med 41.09 driverne. Her har du arkivet over offisielle drivere fra Nvidia, vel og merke til Windows 2000 og Windows XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...