anderslien Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kan egentlig Samsung E800 filme? Hvis den kan det, hvor lenge kan den filme og med hvor stor oppløsning? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hvis den skal i en mms så er det vel snakk om rundt 11 sekunder. Hvorfor plassere denne posten i PDA seksjonen? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Samsung E800 er i høyeste grad en mobiltelefon. Flyttes derfor til 'Mobiltelefon'-forumet. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg trykte på feil forum... Jeg skulle egentlig ha den i mobiltelefoner seksjonen. Kan den filme i mer enn 11 sekunder hvis du ikke skal ha filmen i en mms? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg trykte på feil forum... Jeg skulle egentlig ha den i mobiltelefoner seksjonen. Kan den filme i mer enn 11 sekunder hvis du ikke skal ha filmen i en mms? Nei. Skal du ha lengre filming må du gå for oppfølgeren E810. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå