Gå til innhold

Hvilket våpen er best


Anbefalte innlegg

AWM er best. Slår alt i nøyaktighet og dreper omtrent uansett.

Men hva om du skal storme? Eventuelt ta deg en tur alene rundt på et map. Eller møter et helt team på en gang. Da er den plutselig ikke så god lenger.

Møter du et helt team på en gang tar du en dobbel, skyter 3 med dgl, og tar opp en ak.

Du gjør det tungvint! Tar alle seks med et knivstikk i stede jeg..

 

ONTOPIC: Enig med White.

Emne for denne tråden burde være "Hvilket våpen liker du best" siden det er ingen våpen som er "best"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AWM er best. Slår alt i nøyaktighet og dreper omtrent uansett.

Men hva om du skal storme? Eventuelt ta deg en tur alene rundt på et map. Eller møter et helt team på en gang. Da er den plutselig ikke så god lenger.

Jeg hadde tatt deg med AWP alene om vi hadde spilt på en av de eldre updatene. Men delay shiten f*cka hele driten. :mad:

Lenke til kommentar

Alle våpen har sine fordeler og ulemper. Para egner seg kanskje ikke så bra i CS, men jeg tviler på at noen i den virkelige verden hadde løpt ut av en dør hvis de så at veggen rett utenfor ble bombardert av MG-prosjektiler (i CS løper man jo selvfølgelig rett ut, for man blir ikke truffet og man er heller ikke redd for å dø om man skulle være uheldig). Det våpenet jeg liker best er P-90. Et bra våpen til medium og close combat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...