able Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hei, kjører windows xp og nå er plutselig ikke folder options, eller mappealternativer tilgjengelig. Linken ligger der som et ikon i utforsker, men ingenting skjer når jeg trykker på. Under menyen tools ligger bare følgende 3 menyer: 1. Map network drive 2. disconnect network drive 3. synchronize. Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake folder options? Endret 12. august 2004 av able Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Forsøk å åpne en mappe, så høyreklikker du et sted ved ikonene på toppen - og velger "Customize" (Tilpass). Da får du muligheten til å legge til mappealternativer-ikonet på verktøylinjen øverst. Virker ikke den heller? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Vet at det er et og annet virus som endrer en registry key . Start regedit og naviger hit: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer Key dword "NoFolderOptions" 1=enabled Endre denne til verdi 0 ... Endret 12. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
able Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Yes! Registeret gjorde susen. Takk for hjelpen. Du husker ikke tilfeldigvis hvilket virus det er snakk om? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Vel her er iallefall to jeg vet om som bla. gjør dette . w32.supernova.z og trojan.js.offensive Søk etter de på google for å finne mere info . ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå