Roadrunner7 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Jeg fikk akkurat en email med "tilbud" fra yaTack. Bare for å nevne et eksempel, så står det: "Western Digital 200GB 7200RPM 8MB Markedets beste disk til den beste prisen!". Prisen er 1993,- Samme disk koster hos de fleste andre webshops rundt tusenlappen, altså er det dobbelt så dyrt hos yaTack. Det andre punktet (som ikke er så viktig, men likevel...) om akkurat dette eksempelet er at den disken heller ikke er markedets beste; det finnes jo både større og raskere disker. Jeg skulle ikke sagt noe om de var nesten like billige som de andre, men når de tar dobbel pris, og så kaller dette "den beste prisen", da synes jeg det er på tide å sette ned foten. Det blir nærmest et forsøk på svindel. Edit: Det ser ut til å ha vært en trykkfeil. Den rette prisen er visst 992,- Da godtar jeg den... Endret 12. august 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har jeg vært deg så hadde jeg skiftet emnet til - slett dette - eller noe lignende før det kommer an haug folk og spammer denne posten pga feilen du gjorde. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Vel, det var ikke jeg som gjorde feilen, det var yaTack sin trykkfeil. Men trykkfeil er jo selvsagt ikke noe alvorlig. Men takk for tipset uansett. Har nå forandret overskift slik som du foreslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg