srbz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Apropos lydløs pc.... skjønner ikke helt hvorfor folk maser om at WD-disker bråker?! Boxed-vifter (ihvertfall på min P4 2.8) bråker 100 ganer mer enn disken... Skulle egentlig ha Termalright SP94 på Abit IC7-MAX3, men så passet den ikke pga en plastdings på HK, så jeg måtte ty til boxed... Så: kjøp ihvertfall ikke en P4 2.8GHz med boxedkjøler hvis du skal ha lydløs... Pokker hva skal jeg gjøre med kjøleren da? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Øh.. tror jeg ville droppa å ha *både* dvd-brenner og dvd-spiller, og heller kjøpt ordentlig mus og keyboard (Logitech MX510) Bra tips, men gutta ville kopiere cder og da trengte de to stasjoner Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Trengte? Har ikke de "gutta" hørt om disc dumping? Anyways, både DVD-brenner og dvd-spiller blir nesten som smør på flesk. ikke nødvendig. Lenke til kommentar
sutrekoppen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Kommer ikke til å gå for dvd brenner og dvd spiller nei. Når det gjelder støy fra harddisk, er jeg enig i at det er overvurdert. Er viftestøy jeg vil til livs. Sitter på et kontor der alle sitter med lydløse bærbare og er ganske pirkete på støy, men litt "knatring" fra harddisken når den er i bruk får de tåle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå