Gå til innhold

Komplett b-vare dyrere enn ny vare

Anbefalte innlegg

Ville ha meg et TwinMOS Compact Flash Card 512MB Type I, Ultra High Speed! 36X - Demo kort, det var listet til 650 kroner, men så sjekket jeg prisguiden og der stod det 629 kroner for kortet (nytt)

Ringte til salg og lurte på om de kunne hjelpe, men der fikk jeg bare vite at retursjef hadde ansvar og sikkert hadde satt en syk pris på den. Det var ikke mulig å endre prisen eller noe=(

b-vare

B-vare

ny:

Ny vare

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fælt så mange "skrike opp om" poster som florerer på disse sidene for tiden, ser desverre ut som om det har gått sport i det. Det blir for dumt å syte om alt mulig rart (ikke bare myntet på trådstarter) som ikke ga dere følelsen av at du var den eneste kunden webshoppen hadde for øyeblikket.

Det er sommerferie for pokker, la nå folkene få litt fred å ro.

des,OUT!

Lenke til kommentar
Det er fælt så mange "skrike opp om" poster som florerer på disse sidene for tiden, ser desverre ut som om det har gått sport i det. Det blir for dumt å syte om alt mulig rart (ikke bare myntet på trådstarter) som ikke ga dere følelsen av at du var den eneste kunden webshoppen hadde for øyeblikket.

Det er sommerferie for pokker, la nå folkene få litt fred å ro.

des,OUT!

uff uff......sa ikke jeg forventet meg å være den eneste kunden, men dette her var svakt syntes jeg. Neste mann ryddet opp så nå tjente de litt mer penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hei

Dette er som dere sikkert forstår feil. Prisen er nå oppdatert og ny pris er på web i løpet av et par timer. Vi holder for tiden på med en gjennomgang av priser mm. på demovarer men hadde ikke kommet til denne varen enda.

:-)

Det er kanskje gode nyheter? ;)

Dere har nå i lengre tid lagt dere vesentlig høyere i pris på enkelte demovarer i forhold til PS-Data..særlig på HK..

Slik var det ikke før "oppgraderingen" av Web-sidene.. uten at det burde ha noen sammenheng?

Nåja... dere har jo rett som det er noen riktig gode tilbud :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...