Slazenger Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har mange vifter men pcen er veldig varm JEg har 3 kabinettvifter På cpu har jeg kjølepasta og vifte på sjermkortet har jeg kjølepasta Men i kabinette er på 32 grader( greit nok) Cpuen min er på hele 82Grader (ikke greit nok) hvorfor er det så varmt når jeg har så mange vifer og kjølepasta og vofte på cpu??? men hvis jeg skulle rense cpu hvordan får man den av? prøvde i går kveld men fikk ikke til hjelp? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kabinettemperaturen din er fin, men CPU-temp var skremmende høy. Hvilken CPU har du? Er den klokket? Hvilken CPU-kjøler m/vifte har du? For å sjekke om temperaturavlesningen er korrekt bør du kjenne på kjøleribben under load for å finne ut om den er så varm som avlesningen sier. Under 80grader bør du nesten ikke greie å holde fingeren på ribba. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hvilken CPU har du? Er den overklokket? Edit: Litt for sen, men ellers rimelig likt Endret 12. august 2004 av Lucifer 666 Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har mange vifter men pcen er veldig varm JEg har 3 kabinettvifter På cpu har jeg kjølepasta og vifte på sjermkortet har jeg kjølepasta Men i kabinette er på 32 grader( greit nok) Cpuen min er på hele 82Grader (ikke greit nok) hvorfor er det så varmt når jeg har så mange vifer og kjølepasta og vofte på cpu??? men hvis jeg skulle rense cpu hvordan får man den av? prøvde i går kveld men fikk ikke til hjelp? du trenger ingen flere vifter i kabinettet det er helt klart men det er klart noe fril med cpu kjølre eller kjølepasta, hvilken kjølepasta og kjøler har du? er dette en ny pc? hvor mye kjølepasta tokk du på? husk at det ikke skal være for mye! er kjøler og alt satt riktig vei? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Oj.. funker pc'n når CPUen er over 80 grader. Er temperaturen riktig? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) har mange vifter men pcen er veldig varm JEg har 3 kabinettvifter På cpu har jeg kjølepasta og vifte på sjermkortet har jeg kjølepasta Men i kabinette er på 32 grader( greit nok) Cpuen min er på hele 82Grader (ikke greit nok) hvorfor er det så varmt når jeg har så mange vifer og kjølepasta og vofte på cpu??? men hvis jeg skulle rense cpu hvordan får man den av? prøvde i går kveld men fikk ikke til hjelp? Jeg veit hva som er problemet. Du må ha kjøleribbe på CPU og GPU også. Edit: Leif. XenZor Endret 14. august 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå