NikonD70 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Siden jeg ikke har holdt på med speilrefleks særlig lenge lurer jeg på om ikke noen kan fortelle hvilke butikker som er å anbefale? Tenker da ikke på nettbutikker. Service, utvalg, rykte osv? Og hvor bør man gå dersom det er kvalitet og ikke kvantitet man vil ha når man skal printe ut digitalbilder? TAKK Endret 12. august 2004 av NikonD70 Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Anbefaler FotoVideo i Møllergaten (www.fotovideo.no). Glimrende service og konkurransedyktige priser. Selv handler jeg bare der. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Lømork eller foto-video i Møllergaten? Kjøpte min 24-70 2.8l der jeg og er storfornøyd. (På foto-video altså) Foto-Huset i Karl Johansgate holdt jeg på å glemme. De er billigere enn Lømorks på en del ting. Anbefales de også. Når det gjelder fremkalling så har jeg hørt mye positivt om Aker foto i VG passasjen. Har ikke prøvd de selv, men hører bare godord om de fra alle andre. Endret 12. august 2004 av andreash Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Når det gjelder fremkalling så har jeg hørt mye positivt om Aker foto i VG passasjen. Har ikke prøvd de selv, men hører bare godord om de fra alle andre. Ikke så rart, det er jo der VG fremkaller bildene som er i avisa................ :!: :!: :!: Endret 14. august 2004 av lobster Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Ikke så rart, det er jo der VG fremkaller bildene som er i avisa................ VG bruker da digitalkamera nå for tiden? Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 De bruker stort sett Canon EOS 1D............ Lenke til kommentar
johnbj Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ja, jeg har også hørt my bra om Aker Foto, men de er vel ikke av de billigste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå