fotball Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har tenkt å kjøpe datakabel til min SE T610, hvilken bør jeg satse på? har sett litt på DCU-11, er den verdt å satse på, eller er det non bedre? takker for svar Lenke til kommentar
fotball Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 er det ingen som kan hjelpe meg? jeg kan ingenting om sånne ting å det er ikke så my hjelp i storebroren min heller Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Trur nok ein bluetooth doogle vil vere eit bedre valg då den ikkje forutset ein spesifikk modell/merke av mobilene men kan fungere til alle som har BT innebygd. mvh JanEirik Posten flyttes til mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 kjøp heller en blå-tannadapter du! Den funker på alle ting som støtter blåtann og overførings hastigheten er MYE raskere, også er den billigere også! Lenke til kommentar
fotball Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 kjøp heller en blå-tannadapter du! Den funker på alle ting som støtter blåtann og overførings hastigheten er MYE raskere, også er den billigere også! har du et forslag til at sånnt blåyannadapter? blir den da festet til datan, det er over til datan jeg skal ha bildene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå