B4stian Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har lest flere poster om det, men ikke funnet en link til en side der man kan laste det ned fra, noen som har en link? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Programmene er det ofte problem med. Prøvde bluejackz og likte det ikke. Kan du ikke bare lage noen kontakter og sende via bluetooth? Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 har lest flere poster om det, men ikke funnet en link til en side der man kan laste det ned fra, noen som har en link? Hva med å nevne hvilken telefon du har????? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg veit om bluejackx, og ett til som jeg ikke husker navnet på. Begge er dårlige, og det er ikke noe vits å installere dem engang. Du kan ikke bluejacke med dem. Bør heller vente på nye versjoner av de programmene. Hvis du har P8/900 så kan du bruke SMan. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 har en nokia 3650. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du bør heller bluejacke på den vanlige måten. Programmene som er ute fungerer veldig dårlig, eller, de fungerer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Du bør heller bluejacke på den vanlige måten. Programmene som er ute fungerer veldig dårlig, eller, de fungerer ikke i det hele tatt. så hvordan bluejacke vanlig? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvordan bluejacke med sx1 uten prog?har bluejackx men det kommer ikkje jacking funksjon i den før version 1.0 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Lag en kontakt. Så kan du sende kontakten over bluetooth uten at den andre parten må svare.. Det vil si at du kan sende meldinger uten å betale noe.... Er litt arti... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) bluejacking=hacking av telefoner, tror dette kommer i kategorien piratvirksomhet? Endret 13. august 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 bluejacking=hacking av telefoner, tror dette kommer i kategorien piratvirksomhet? Bluejacking: Sende filer (eks. bilder) til en mobiltelefon, for moro Bluesnarfing: "Hacking" i den forstand at man henter ut informasjon fra en annens mobil (eks. mail, kontakter og meldinger) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvordan bluejacke med sx1 uten prog?har bluejackx men det kommer ikkje jacking funksjon i den før version 1.0 Det programmet er ganske dårlig. Ikke mye man får gjort med det mener jeg. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hallo! Sendte en "melding" som kontakt til min søsters T610... Da kom den rett opp på skjermen, men da jeg skulle prøve å gjøre det samme til ei venninnes T610 måtte hun godkjenne den (er ikke heeelt sikker, men det var det hun sa)... Og da er jo nesten hele vitsen borte... Eller? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nei, for mange vil jo godkjenne den. Eller så kan du lage et bokmerke. Meldingen du vil ha fram skriver du i navnet. Hvis du f.eks skriver: "Du har akkurat blitt bluejacka." Så kommer dette fram: "Du har akkurat blitt bjuejacka. Lagre?" Ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Bluejacking er lovelig ja så vidt så jeg kan se med den reseachen jeg har gjort nå her i noen minutter. You've read about it on the web; heard about it on the radio; read articles in the newspapers... but what exactly is bluejacking? *Warning- by the end of 'What is bluejacking?' I can assure you that you'll be sick of the word 'Bluetooth' First up, you need to know what Bluetooth is. There are lots of types of modern devices that incorporate the Bluetooth wireless communication system as one of their many features. PDAs, mobile phones and laptops are a few of these modern devices. Bluetooth means that Bluetooth enabled devices can send things like phonebook/address book contacts, pictures & notes to other Bluetooth enabled devices wirelessly over a range of about 10 metres. So, we've got past the boring part. Now, using a phone with Bluetooth, you can create a phonebook contact and write a message, eg. 'Hello, you've been bluejacked', in the 'Name' field. Then you can search for other phones with Bluetooth and send that phonebook contact to them. On their phone, a message will popup saying "'Hello, you've been bluejacked' has just been received by Bluetooth" or something along those lines. For most 'victims' they will have no idea as to how the message appeared on their phone. So, personalised messages like 'I like your pink top' and the startled expressions that result is where the fun really starts. That, my friends, is the basic answer to 'What is bluejacking?' Om det er dette brukeren spør om så er det greit, men hvis det er "hacking" og uthenging av informasjon av andre sine mobiltlf så er det ikke lov på forimet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Forimet? Dessuten er hacking av mobiler vanskelig. Ikke er det så mange telefoner man kan gjøre det på heller. Skjønner egentlig ikke hva folk får ut av å hacke seg inn på andres telefoner. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ...Det er jo KNALLSPENNENDE! Hacke seg inn på Lises mobil å lese at Tor skrev klokken 03.05: Skal sove nå, tenker på deg! Hehe, nei det blir nok værre i framtiden når folk kan bruke mobilen som kredittkort osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå