svendsru Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei, nå håper jeg at noen av dere kanskje kan hjelpe meg. Har i en god stund hatt problemer med at min PC skrur seg på etter å ha blitt avsluttet på vanlig måte. Etter at maskinen har vært avslått i ca. 5 sekunder starter den opp av seg selv. Da har jeg brukt "knappen" for å skru av pcen, men nå virker ikke dette lenger. Er derfor nødt til å skru av strømmen.. Feilen begynte med å være periodisk, men nå har det etterhvert blitt konsekvent. Kan det være så enkelt som at av/på knappen har hengt seg opp på ett eller annet vis? (Fra utsiden oppfører knappen seg normalt.) Eller kan det være noen andre mer dypliggende årsaker....? Kjører en AMD med Win XP og F-Secure. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk. Mvh, Erik Svendsrud Lenke til kommentar
Theoden Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Hei, nå håper jeg at noen av dere kanskje kan hjelpe meg. Har i en god stund hatt problemer med at min PC skrur seg på etter å ha blitt avsluttet på vanlig måte. Etter at maskinen har vært avslått i ca. 5 sekunder starter den opp av seg selv. Da har jeg brukt "knappen" for å skru av pcen, men nå virker ikke dette lenger. Er derfor nødt til å skru av strømmen.. Feilen begynte med å være periodisk, men nå har det etterhvert blitt konsekvent. Kan det være så enkelt som at av/på knappen har hengt seg opp på ett eller annet vis? (Fra utsiden oppfører knappen seg normalt.) Eller kan det være noen andre mer dypliggende årsaker....?Kjører en AMD med Win XP og F-Secure. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk. Mvh, Erik Svendsrud gå inn i bios og slå av alle "wake on sequenses" Endret 12. august 2004 av Theoden Lenke til kommentar
Vike Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er sikkert 'Wake up on Lan' eller noe lignende som er på. slå av i bios Lenke til kommentar
svendsru Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Tusen takk! Det ser ut til at det var løsningen Mvh, Erik Svendsrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå