Gå til innhold

CS...HL...patcher....tastisLAG og annen dritt!

Anbefalte innlegg

Fytterakkern nå er jeg FORBANNA!!!!!!!!!

phew...etter å ha smelt inn CS 1.4 og HL 1.1.0.9 så har jeg kommet jævlig mye nærmere et hjerteattak!

(skal pokkern meg saksøke Valve hvis det skjer :evil: )

HovedPROBLEM NR 1: I både HL, CS og DOD så lagger tastaturet etter noe så grusomt! Dette er et nytt problem som kom etter å ha lagt inn de omtalte patchene...mao alt fungerte perfekt i CS 1.3 og HL1.1.0.8

Hvis du skriver no så kommer det etter 3-4 sekunder, og når du spiller så plutselig kan du ikke bevege deg rundt med musa hvis du holder inne en tast. Dette er et prob som kommer og går!!!!

Uansett så er det USpillBart når det står på :cry:

Nå har jeg lagt inn igjen HL og CS 4 ganger, og det bedrer seg ikke i det hele tatt.

Hva er dette for noe BULLSHIT? Hva kan jeg gjøre? Hjelp!!!

(errrmm....sorry for alle utbrudd, men jeg har akkurat spilt CS en times tid på nettet med nevnte problem, og det er nok til å drepe en stakkars mann)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har noe av det samme problemet.

Er det noen som kan hjelpe?

Jeg kan f.eks. begynne å skyte og så når jeg slipper alle knapper så fortsetter den bare. Det kan fortsette lenge og tømme flere magasin også hvis jeg ikke febrilsk trykker på alle knapper på tastaturet.

Det hender å at jeg går i en retning og slipper alt og den bare fortsetter.

Håper noen har hatt samme problemet og kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Har et av problemene som nevnes her..

hvis jeg holder inne venstre museknapp og så trykker på høyre.. så holdes venstre inne til jeg trykker på den eller trykker inn høyre att!! men sånn har det vært gjennom alle patchene til cs og half-life..

ellers har jeg ikkeno problemer med slikt i dette spillet eller andre spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...