allyse Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Hva er den aller beste blekk/farge skriveren på markedet til under 3000? Den skal brukes til foto-utskrifter. Mvh Allyse Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Har selv HP990cxi og er meget fornøyd med den. Den har automatisk innstilling av papirkvalitet. (du slipper å endre papirtype når du skal skrive ut på fotopapir).Du får også bra fotokvalitet på vanlig papir. Den har mulighet for å skrive ut på begge sidene automatisk. Den har også IR-port for utskrift fra bærbar og er en av markedets raskeste men den koster 3000-3500. Lillebroren 980cxi får du for under 3000,- men den mangler IR-port Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 HP og Epson er bra ! Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg anbefaler Canon ! En fin skriver, billig i drift. Undersøk hva nye fargepatroner koster, de kan være kjempedyre. Canon kan skifte hver farge separat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 ville tro HP er mest stabilt, best hjelp og drivere og slikt siden de da har holdt på med skrivere i det uendelige. (mark my words: ville tro) Lenke til kommentar
ALS 001 Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 sjekk opp priser på blekkpatroner (spes. farge) før du velger skriver. Prisene her varierer stort. HP-skrivere har generelt ein del dyrare patroner enn Canon. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Kjøpte meg en HP 930 hvor papiret kjørte seg fast. Byttet den i en "ny" tre ganger. Det som jeg trodde var nytt var egentlig brukt. Alle tre hadde forskjellige feil. Til slutt fikk jeg en helt ny, og den virker. Joda, ok service, men det tok tid, og utgifter til supporttelefoner som ikke hjalp. Den skriver bra, men er dyr i drift, en fargepaton koster 400kr. Og den varer ikke så lenge. Kjøp deg en Canon, det kommer jeg til å gjøre neste gang. Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Kjøp Canon S800 den er rå når det gjelder utsk.kvalitet på bilder og sånnt..... eller S600 kjapp!!!, økonomisk, billig og ganske bra utskr.kvalitet = UTROLIG mye for penga.... Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Jeg vil tro at Cannon er best, har selv bjc-6000, veldig fornøyd. Canon har jo også scoret best i nesten alle tester Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Quote: On 2001-11-06 14:02, allyse skrev:Hva er den aller beste blekk/farge skriveren på markedet til under 3000?Den skal brukes til foto-utskrifter.MvhAllyse Canon : S600, S800 HP Photosmart: P1215, P1218 Epson Stylus Photo 890 Mitt valg vil være Epson Stylus Photo 890 siden den klarer og skrive kant-til-kant (ingen irriterende hvite kanter rundt bildene) Er ikke helt sikkert på prisene på disse skriverne men jeg tror de ligger mellom 2000 og 3000 på det billigste Og til deg som fåreslo DeskJet... De SUGER HARDT til fotoutskrift i forhold til Photosmart-serien som er beregnet påfotoutskrift. Lenke til kommentar
knut Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Selv om blekkpatronene til hp er dyrere enn canon inneholder de mye mer blekk! Så at de regnet ut at driftskostnader på hp sin 900 serie kostet like mye som canon s600 (tror den het det). Jeg har selv en hp deskjet 970cxi (første av 900 serien). Har hatt den snart to år nå og er så god som ny. Skriver ut ca 500 sider i måneden og den har ikke hatt noe problem i det hele tatt. Har også satt opp pc'er til kamerater og et par bedrifter den siste tiden. Har da brukt hp deskjet 932, 950, 959, 990 osv. Alle fungerer helt nydelig. Har ikke vært problemer med noen av dem. Et par av dem brukes lite 10-20 ark i måneden, mens to av dem skriver ut betydelig mer (mellom 500 og 1000 ark i måneden). Har ikke prøvd canon sine siste skrivere, men de skal være bra. Jeg har selv hatt noen kunder som har hatt endel problemer med canon tidligere. Og har også satt opp noen maskiner med espon skrivere. De har vært mer kronglete å legge inn, men fungerer helt greit enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå