raakken Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hei har nettopp bestilt meg zen 30gb, og med på kjøpet fikk jeg med disse høytalerne(travelsound). Regner med de er dårlige, men er det noen som har prøvd de? Hvor dårlig er de? Er de bare en "morsom" gadget? eller lager de litt lyd? Aner ikke hvor store de er fysisk engang... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 De spiller cirka like høye som PortaPro og bassen suger. Fant ut at det blir bedre lyd hvis du holder den inntil veggen. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ha ha Kjempe greier. For noe dritt... jaja fikk de med gratis så... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Var nettopp på en engelsk side som ble nevnt i en annen tråd... Der kunne de fortelle at de faktisk var ganske gode til sitt bruk, som er bærbare småhøytalere. Forventer ikke "vanlig" lyd som på anlegget hjemme.... Andre som har prøvd de? Hvis ikke, skal jeg poste min erfaring når de kommer(mandag/tirsdag.. tjo ho, kan ikke vente) zen xtra!! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hvis ikke, skal jeg poste min erfaring når de kommer(mandag/tirsdag.. tjo ho, kan ikke vente) Ja, nå har det kommet og gått endel mandager og tirsdager, men jeg ser ingen erfaringer... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Sant sant Hadde helt glemte dette her med høytalerne. For det første er det viktig å huske på at det er reiserhøytalere, så man kan ikke forvente seg noe særlig. Men jeg synes de gjør jobben sin, og de spiller faktisk høyere enn jeg troddde de ville gjøre. Vil kanskje gi dem terningkast 4, for jeg har ikke så mye å sammenligne med. Men, når trenger en egentlig reisehøytalere? Og batterikapasiteten på zen xtra'n min er ikke tolv timer, tikker vel mer mot 5-8 Vil dette forbedre seg etter noen ladninger? Få nytt batteri?? Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Min spilletid ligger også på 5-8 timer. Men har kun lada den to ganger, håper det blir bedre. Er storfornøyd med denne, bare synd det ikke finnes radio.... Får heller kjøpe meg en liten radio i tillegg. Noen tips? Det går greit å koble den til anlegg via høretelefonutgangen? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg syntest de er greie jeg, er ikke allverdens med lyd, men hva forventer man ? Bedre enn jeg forventet i hvert fall. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Reisehøytalere er kjekke og ha på eh...reise. F.eks på danskebåt eller tog. Ellers kanskje i en park hvis man ikke har annen spiller. Men 5-8 timer? Dårlig når det påstås at det er 14. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hva ga dere? er ukens tilbud på komplett det dere kjøpte? =) edit: kan den brukes som portabel hardisk? edit: tåler de like lite som jeg hører? =/ Endret 6. september 2004 av Kannath Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Haha, de høyttalerne er skikkelig rompe. Allikevel bedre enn ingenting da selvfølgelig. Dere som nevnte dårlig batteritid; min har fått mye lengre batteritid etter litt bruk. Har ikke tatt tida eller no, men det er en god del lenger. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Igjen: Sorry for å mase men kan den brukes som portabel hardisk eller ikke? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det kan den, men du må ha med cd og legge inn en liten sak. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ok, det er null problem =) TAk kfor hjelpen, skal hente mp3 spilleren om ca 20 min =) Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Henta den nå, passe stor =) Den laderen som følger med, er det samme som går i høytalerne? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 I høyttallerne er det vanlige AA-batterier, så de kan ikke lades mens de er i. Mest brukt er vel uoppladbare AA-batterier, så bare skift de ut når de er tomme. Holder en stund skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Joda, men sto noe om universal lader Så tenkte at den laderen som fulgte med mp3 var til begge deler =) Kan du si navnet på programmet som gjør den til portabel hd? Jeg kjøpte firewire/usb2 kort utenom men jeg må noen til å sette inn kortet har en tendens til å ødelegge =) Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ehm, nomad explorer eller noe. Altså det samme programmet du må ha for å overføre noe som helst til spilleren. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ah, tenkte jeg trodde tileggs program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå