PeeJay Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Velkommen til Butcher Bay. Her finnes de verste bandittene og de tøffeste fengelsbetjentene verden har sett. Og du. Riddick. Les artikkelen her Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) med unntak av Doom III er Chronicles of Riddick: The Escape from Butcher Bay et av de beste fps spillene jeg har spilt. at det snart kommer på PC er jo også flott. Endret 12. august 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Standish Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 word! et av de beste spillene til xbox. den beste grafikken på xbox så langt Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Etter Doom 3 var dette absulutt det jeg trengte. GAMEPLAY, engasjerende historie, utorlig kule characters, og ikke minst det kuleste universet for noen franchise på lenge Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dette spillet fikk visst 10/10 i grafikk, det samme som Doom3 fikk, betyr det at anmelder syntes begge spillene har like bra grafikk? Lenke til kommentar
Waven Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dette gir vel en pekkepine: Det er vanskelig å bli imponert over grafikk etter å ha sett bilder fra Doom 3, men på Xbox er det få, om noen, spill som kommer i nærheten av Riddick. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 det var vel en positiv overaskelse .. tror jeg sjelden har sett et spill basert på film få så god kritikk... filmen fikk toer Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Man må alltid ta til hensyn hvilken plattform det spilles på. Nei, Riddick ser selvsagt ikke like bra ut på Xbox som Doom 3 gjør på en 3+ GHz PC med et X800 installert, men ut fra hva som er tilgjengelig til nå på Xbox, og hva den er kapabel til, tror jeg Riddick er blant det ypperste som går an å lage til denne plattformen. Du ser jo selv bildene, så får du bedømme selv. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Noen som har testet PC versjonen? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kommer vel kun til Xbox Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Utrolig fett spill, synd det var så kort. Såg nettop filmen , og den var grei nok, bedre enn pitch black iallefall Bare slossingen i spillet var en opplevelse i seg selv. Bra omtale! Lenke til kommentar
Standish Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 har lest en eller annen plass at det kommer til pc og kanskje ps2 også, men husker ikke hvor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg