Gå til innhold

Problemer med MSN og Hotmail

Anbefalte innlegg

Heisann!

I går prøvde jeg å logge meg på MSN Messenger når jeg kom hjem. Da fikk jeg melding om at jeg hadde tasta feil passord og brukernavn etc. Jeg skjønte absolutt ingenting siden jeg har hatt samme brukernavn: *******_******hotmail.com.

og passord de siste 5-6 åra tipper jeg. Så jeg skjønte faktisk ingenting. Jeg kunne ikke logge meg inn på MSN Messenger eller Hotmail.com

Så jeg prøvde først å tilbakestille passordet mitt, men jeg husket ikke svaret på "secret question". Jeg prøvde å gjette meg frem svaret på "Grandmother's recidense" mange ganger, samtidig som jeg forsøkte å bytte passord. Gang på gang prøvde jeg, men jeg fikk hele tiden beskjeden om at "secret answer" stemte ikke.

Nå har det kommet til at hvis jeg logger meg på, får jeg denne beskjeden:

"Det er ikke mulig å logge deg til MSN Messenger, fordi det har oppstått et problem med .NET Passport. Klikk OK for å lære mer på webområdet for .NET Passport. 0x1000303."

Når jeg trykker OK på den meldingen, kommer det opp en beskjed som sier at jeg har for mange usuksessfulle sign-in's med passord for hotmail adressen min og at derfor har Microsoft .NET Passport gjort Hotmail kontoen temporarily unavailable.

Det eneste jeg kan gjøre er å tilbakestille passordet eller prøve å sign-in på nytt. Tilbakestille greier jeg ikke fordi jeg får ikke riktig svar på "secret question" Sign-in på nytt funker like dårlig fordi passordet jeg har brukt de siste årene plutselig ikke passer med brukernavnet (hotmail adressen).

Jeg skjønner absolutt ingenting av hvordan dette kan ha hendt... Jeg og en kompis var på MSN hos en annen kompis. Vi var 4 gutter og alle logga seg inn på MSN. Dagen før hadde jeg også vært på MSN på min maskin. Det var da jeg kom hjem fra kompisen min at jeg ikke kunne komme meg på MSN. En annen kompis som hadde vært hos han også kom heller ikke inn på MSN.

Noen som kan hjelpe meg med alt dette? Jeg har en laaang liste på MSN Messenger som er meg veldig kjær og som jeg ikke kan miste! Hvis noen vet noe som helst om hvordan jeg kan komme meg inn på MSN Messenger/Hotmail vennligst si ifra så fort som mulig!

M.V.H

/DigiBlasT/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...