Tjohei Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg lurer egentlig på hvilken kabel man kan bruke til å oppgradere FW med, men det er så mye spekulasjoner og påstander om hvilke man kan bruke. Så jeg vil gjerne høre fra deg som har oppgradert FW selv på CX65 eller M65, og da altså få bekreftet hva som faktisk virker, og ikke hva som "skal virke" (eller noen som har hørt om en som sa at det skulle gå an å...) Jeg vil gjerne vite hvilken telefon du har, hvilken kabel du brukte, hvilken FW du hadde og hvilken du oppgraderte til. Håper på svar... Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dette er jeg oxo interessert og høre litt om. kan man oppgradere sin N 6600 med IRDA eller blåtann? jeg har forøvrig FW v3.42.1, er denne steingammel? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dette er jeg oxo interessert og høre litt om. kan man oppgradere sin N 6600 med IRDA eller blåtann? jeg har forøvrig FW v3.42.1, er denne steingammel? du kan ikke oppgradere 6600 selv desverre. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Er det mulig å holde denne tråden til CX/M 65 og ikke alle andre telefoner? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 om du tar en kikk i den store "siemens 65 serien"-tråden står det bakerst at en bruker har oppgradert firmware med den ekte usb-kabelen på sin m65, det vil da si at det går an å oppgradere firmware med alle de tre kablene 500 (seriell), 510 (usb->seriell konverter) og 540 (ekte usb-kabel). vil anbefale sistnevnte da den nok er enklest å innstallere samtidig som overføringene nok vil gå kjappest med den du kan jo høre med han som oppgraderte fra hvilken FW han oppgraderte fra., har hørt det ikke funker med den ekte usb-kabelen på de aller tidligste usb-kablene (www.club-siemens.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå