Diablito2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg har nu noen geilram brikker (2x256) pc 4200.. jeg kjører 249mhz fsb 1:1 .. timings er 2.5:4:4:8 og de vil absolutt ikke lavere.. så det jeg lurer på er hva gir best ytelse i spill / generelt pc bruk av timings eller høy fsb.. evt en god ram å anbefale (skal ha 2x512) ? se profil for HW specs. takker for seriøse svar Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Tror ikke de brikkene klarer noe strammere timings. Gå for høy fsb. Kjører selv corsair twinx 4000. Er veldig fornøyd med ytelsen. koster 2900,- Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 joda.. men det var ikke det jeg i grunn lurte på.. det jeg lurte på var: HVA gir best ytelse i spill / generell pc / bench av høy fsb ELLER lave timings ? alstå om det er vist å kjøpe nye minnbrikker som klarer meget lave timings med ikke så høy fsb..... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 ingen som vet ?? sitter virkelig ALLE på "søppel" delen ? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 På ett P4 system vil høy fsb gi mer ytelse enn strame timings, siden P4 henter mye av ytelsen sin på høy bånbrede til minne (800mhz fsb orgnalt sykront med cpu) Mens et AMD64 system med intrigret minne kontroler vil tjene litt på lavere timings kanskje ikke så mye som høyere fsb men mer enn et P4 system vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå