Gå til innhold

Linux og Microsoft, en gang for alle ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først trodde jeg det var omvendt, men det kommer vel itt an på tolkningen.

- Mye mer mulighet for å tweake Linux. Kildekoden er fritt tilgjengelig og du kan i prinsippet endre ALT hvis du ønsker.

- På den annen side mener du kanskje at Linux er mer stabilt, og det bare er å slå på bryteren, og vips alt virker som det skal dag etter dag. Normalt mer trøbbel med Windows over tid. Isåfall er jeg enig i tegningen.

PS. Har sett det bildet i andre varianter tidligere, menn vs kvinner...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 02:40, Dan Hansen skrev:

Si meg Borre, er du en deamon som surrer og går på en server et eller annet sted siden du aldri sover? :wink:

Har før prøvd meg på en forklaring om at jeg er en hyperintelligent robot som overvåker forumet, men tror ikke noen tror på det :lol:

Quote:

Hva bildet angår aner jeg ikke, fikk det tilsendt pr epost.

Langbein sin forklaring kan jeg gå god for da :wink:

Lenke til kommentar

1. Ugh Det stemmer jo ikke over hodet. Det er nok heller motsatt.

2. Jeg har sett bildet før, da med teksten "MANN" øverst, og "KVINNE" nederst... Ikke at kvinner skjønner sge bedre på Linux, men de ER mer kompliserte, vanskeligere å forstå, og fullstendig uten nevneværdig logikk. Noe som jo er en indikasjon på vesentlige forskjeller mellom Linux og kvinner. :wink:

[ Denne Melding var redigert av: WebWarrior på 2002-04-30 08:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Dollar skrev (2002-04-30 09:17):

Haha...

Trodde vel også helst det var Microsoft som var stapp-inn-CD'n-og-trykk-"next" da.

Men når du har fått opp Linux, så slipper du å messe og styre for å holde det oppe. Win2k server feiler jo hele tiden selv om man ikke gjør noe. Tror det er det som er 'budskapet' i bildet.

Linux= skru på boxen, gå.

Windows= Skru på boksen, still inn, sjekk innstillibger, feilsøk fiks etc... gå, komme tilbake, samme omigjen.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 12:41, olsen skrev:

Quote:

Dollar skrev (2002-04-30 09:17):

Haha...

Trodde vel også helst det var Microsoft som var stapp-inn-CD'n-og-trykk-"next" da.

Men når du har fått opp Linux, så slipper du å messe og styre for å holde det oppe. Win2k server feiler jo hele tiden selv om man ikke gjør noe. Tror det er det som er 'budskapet' i bildet.

Linux= skru på boxen, gå.

Windows= Skru på boksen, still inn, sjekk innstillibger, feilsøk fiks etc... gå, komme tilbake, samme omigjen.

Bullshit.. win2ksrv feiler ikke av seg selv... Isåfall så er det din inkompanse som har gjort dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...