Lotus-Omega Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Har montert sammen pc'n igjen etter installering av vannkjøling, men pc'n starter ikke opp. Det som skjer er at viftene går litt rundt akkurat i det jeg trykker powerknappen, men etter det er det dødt. Psu'n virker for det har jeg sjekket med en strømforsyningstester. Det som jeg også synes er rart er at Psu'n er veldig varm når den er koblet til HK og det ble den ikke når jeg brukte test apparatet. Er det noen andre måter å feilsøke på. Har også gått igjennom ledninger å kontakter så godt som overhode mulig. Trenger desperat hjelp fra dere der ute. Se profil for evt. oppsett. Endret 12. august 2004 av Lotus-Omega Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hvor mange watt har PSU'en din egentlig? Kan se for meg to forskjellige årsaker her: 1. Du har klart å kortslutte hovedkortet på en eller annen måte. 2. Strømforsyninga klarer ikke å levere nok watt til å drive PC'en din med vannkjølingen. Du kan jo alltids prøve en annen PSU på hovedkortet ditt, for å se om det er der feilen ligger. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du har ikke skadet noen komponenter på hovedkortet når du monterte vannkjølinga da? Eller at noe er kortsluttet pga det? Kan også virke som PSU er gåen og ikke gi nok/stabil nok strøm. Du kan også prøve å resette CMOS, er du heldig så hjelper det... Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Psu'n er en Chieftec 360W. Har resetet CMOS uten at det hjalp. Har også dratt ut alt annet som drar strøm uten hell. Lyset som er på Hk lyser som det skal. Ikke hatt noe vann lekkasje heller. Endret 12. august 2004 av Lotus-Omega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå