Gå til innhold

Testet Steam igår - konge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,13/08/2004 : 23:40]
Steam har alltid vært bra, eneste grunnen til at det har ufortjent rykte er gjennomsnittsalderen på CS-spillerne. Håpløse spillere.

Bullshit! :mad:

noen traff på ett sårt punkt :lol:

 

Zeph: ustabil pc du hadde da...min errorlogs mappe har bare 4 filer i, og steam installen der er ca like gammel som steam er...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg likte meg bedre i betas jeg, steam er bare en unnskyldning for å få pressa inn reklame der au

reklame? tenker du på "content hosted by..." programmet? når du loader.?

 

er vel det samme om det står: "Content hosted by Valve contentserver # XX" eller av noen andre?

 

er bare rimelig at organisasjoner som stiller båndbredde og diskplass til rådihet for Valve får litt igjen for det. DU får også litt igjen for det som følge av redusert trafikk på Valve sine egne steam tjenere -> raskere nedlasting og raskere loading av spill...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Min HL-key gikke rett igjennom den (takk for svar), ingen problemer. Jeg er så heldig at jeg aldri har spilt CS, DoD..osv før. Det gjør at jeg ikke har noe å sammenligne med.

 

Mine erfaringer er at jeg aldri har opplevd noe tull, og det er sikkert fordi jeg hoppet på den nyeste STEAM med en gang. Jeg er en gratispassasjer på en måte, som har sluppet alle de tidligere dårlige versjonene av STEAM.

Lenke til kommentar

Steam i seg selv er egentlig GENIALT, og det at man kan kjøpe spill via Steam, men problemet med Steam er når det er noen oppdateringer så vil Steam være nede et par timer MINIMUM :no: og så har Valve gjort noen litt rare oppdateringer i det siste, men i bunn og grunn, Steam har gjort spillingen bedre, og hvis en spiller f.eks CS og blir tatt i cheat så kan de ta den personen på Steam ID og dermed må da den personen skaffe seg annen key hvis han blir bannet fra serveren og vil spille der mer, det er alltid positive og negative sider ved alt, og i bunn og grunn, Steam har overgått alle spådommer som var når det først ble allmennviten at Steam tok over for WON og systemet i 1.5 :)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer me Steam uden om når netverket steam har problemer generelt. Å det var bare under CS:S beta release. Men må innrømme at jeg gruer meg litt til HL-2 relese. Kommer til å ta tid når ALLE Steam brukere skal laste ner 2gb på likt. men leste en plass at valve reinte me at de ville kunne sende ut 1 stk hl2 i sekundet. **regne regne... *poff* 404 error

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...