Dinsdale Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) At jeg ikke har testet dette før er jo merkelig. Det gikk som en drøm. Jeg registrerte Half-life og fikk tilgang til alle moddene, det nye Counter-strike (ikke source) kunne kjøpes fra en enkel meny. Spilte alle moddene lett som bare det, ingen lagg. Blir bra når HL2 dukker opp litt etter litt og alle moddene er på plass! Yeah baby Endret 12. august 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Eneste jeg likte med Steam, var at grafikken var hakket bedre, + at det går fort å loade når man skal spille online... Ellers elsker jeg 1.5... Synd det nesten ikke finnes servere lenger... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nå har ikke jeg testet Steam da jeg ikke er tilhenger av HL eller CS, men kan dette være fremtidens måte å kjøpe spill på? Det vil vel enkelt sette en stopper for piratkopiering? Men nå er det jo engang så jevt å ha orginal coveret da... des,OUT! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har brukt Steam lenge, helt siden den siste Counter-Strike beta'en. Synes Steam fikk ufortjent mye kritikk. Javel, det gikk litt sakte i starten, og det var noen bugs, men synes ingenting var show stoppere. Nå er ikke jeg verdens hyppigste bruker av Steam, spiller bare DoD engang iblant. Har egnetlig aldri problemer med å laste ned oppdateringer eller noe. Det jeg liker best med Steam er måten du forhåndsbestiller spill på. Man kan laste ned store deler av spillet før det kommer i salg. Dette fører til at man ikke må laste ned 1 GB+ på release-dagen. Go Steam! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Steam har jo vært dritdårlig! I starten kom det jo tre updates hver dag! Dere har vel fått feilmeldingen: "Could not connect to Steam network" Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har brukt Steam lenge, helt siden den siste Counter-Strike beta'en. Synes Steam fikk ufortjent mye kritikk. Javel, det gikk litt sakte i starten, og det var noen bugs, men synes ingenting var show stoppere. Nå er ikke jeg verdens hyppigste bruker av Steam, spiller bare DoD engang iblant. Har egnetlig aldri problemer med å laste ned oppdateringer eller noe. Det jeg liker best med Steam er måten du forhåndsbestiller spill på. Man kan laste ned store deler av spillet før det kommer i salg. Dette fører til at man ikke må laste ned 1 GB+ på release-dagen. Go Steam! Ufortjent mye kritikk? Syns steam har vært noe DRITT helt til nå den siste mnden... Og det er sikkert fordi det er sommerferie og ingen updates har kommet på en stund. Bare vent, når hl2/cs-s og de tingene begynner å lastes for alvor (ved release) så kommer mest sannsynlig steam til å gå ned... Har alltid gjort det tidligere, og da var det snakk om updates i 10-50 mb klassen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hvis du ikke tror det blir problemer i utrullingsfasen så er man ganske naiv... ALLE store softwareutrullinger opplever problemer som dette... og litt av grunnen til at steam kon når det kom var jo for å få vekk de største problemene for HL2 kommer.. (og i dag funker steam ganske så bra mener nå jeg) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg er enig med trådstarter! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Steam er genialt, kjapt og enkelt Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Steam er genialt, kjapt og enkelt ... og umulig å cracke! Non-Steam er tingen! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Steam er genialt, kjapt og enkelt ... og umulig å cracke! Non-Steam er tingen! Ingenting er umulig. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Helt enig. 1.5 versjonen var den beste. helt siden steam kom på banen har det skapet meg kaos på pc`en så jeg spiller ikke cs lengere takket være steam. =) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har hatt stoooooore problemer med steam før! men for tiden går det prikkfritt! Hva er vitsen med å cracke og styre med ting som virker bare du har litt innsats vilje! Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Enig. De vil bare ikke betale. Skal være enig i at steam var f***a opp før, men det er greit nå syntes jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 At jeg ikke har testet dette før er jo merkelig. Det gikk som en drøm. Jeg registrerte Half-life og fikk tilgang til alle moddene, det nye Counter-strike (ikke source) kunne kjøpes fra en enkel meny. Spilte alle moddene lett som bare det, ingen lagg. Blir bra når HL2 dukker opp litt etter litt og alle moddene er på plass! Yeah baby Må si meg enig med deg... Jeg er også en av "de heldige vinnerne" av en cd-key som ikke allerede er i bruk, og som klarte steam install plettfritt fra start, til dags dato! Men når kompisene mine skulle prøve å installere steam....Vel, det er en annen historie... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Steam har alltid vært bra, eneste grunnen til at det har ufortjent rykte er gjennomsnittsalderen på CS-spillerne. Håpløse spillere. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Enig med trådstarter Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Steam har alltid vært bra, eneste grunnen til at det har ufortjent rykte er gjennomsnittsalderen på CS-spillerne. Håpløse spillere. Bullshit! Lenke til kommentar
Inspekta Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Cs må være tidenes beste spill whatever issues Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå