Gå til innhold

Testet Steam igår - konge


Anbefalte innlegg

At jeg ikke har testet dette før er jo merkelig. Det gikk som en drøm. Jeg registrerte Half-life og fikk tilgang til alle moddene, det nye Counter-strike (ikke source) kunne kjøpes fra en enkel meny.

 

Spilte alle moddene lett som bare det, ingen lagg.

Blir bra når HL2 dukker opp litt etter litt og alle moddene er på plass!

 

Yeah baby :cool:

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Steam lenge, helt siden den siste Counter-Strike beta'en. Synes Steam fikk ufortjent mye kritikk. Javel, det gikk litt sakte i starten, og det var noen bugs, men synes ingenting var show stoppere. Nå er ikke jeg verdens hyppigste bruker av Steam, spiller bare DoD engang iblant. Har egnetlig aldri problemer med å laste ned oppdateringer eller noe.

 

Det jeg liker best med Steam er måten du forhåndsbestiller spill på. Man kan laste ned store deler av spillet før det kommer i salg. Dette fører til at man ikke må laste ned 1 GB+ på release-dagen.

 

Go Steam!

Lenke til kommentar
Jeg har brukt Steam lenge, helt siden den siste Counter-Strike beta'en. Synes Steam fikk ufortjent mye kritikk. Javel, det gikk litt sakte i starten, og det var noen bugs, men synes ingenting var show stoppere. Nå er ikke jeg verdens hyppigste bruker av Steam, spiller bare DoD engang iblant. Har egnetlig aldri problemer med å laste ned oppdateringer eller noe.

 

Det jeg liker best med Steam er måten du forhåndsbestiller spill på. Man kan laste ned store deler av spillet før det kommer i salg. Dette fører til at man ikke må laste ned 1 GB+ på release-dagen.

 

Go Steam!

Ufortjent mye kritikk? Syns steam har vært noe DRITT helt til nå den siste mnden... Og det er sikkert fordi det er sommerferie og ingen updates har kommet på en stund.

Bare vent, når hl2/cs-s og de tingene begynner å lastes for alvor (ved release) så kommer mest sannsynlig steam til å gå ned... Har alltid gjort det tidligere, og da var det snakk om updates i 10-50 mb klassen :p

Lenke til kommentar

hvis du ikke tror det blir problemer i utrullingsfasen så er man ganske naiv...

 

ALLE store softwareutrullinger opplever problemer som dette...

 

og litt av grunnen til at steam kon når det kom var jo for å få vekk de største problemene for HL2 kommer.. (og i dag funker steam ganske så bra mener nå jeg)

Lenke til kommentar
At jeg ikke har testet dette før er jo merkelig. Det gikk som en drøm. Jeg registrerte Half-life og fikk tilgang til alle moddene, det nye Counter-strike (ikke source) kunne kjøpes fra en enkel meny.

 

Spilte alle moddene lett som bare det, ingen lagg.

Blir bra når HL2 dukker opp litt etter litt og alle moddene er på plass!

 

Yeah baby :cool:

Må si meg enig med deg...

Jeg er også en av "de heldige vinnerne" av en cd-key som ikke allerede er i bruk, og som klarte steam install plettfritt fra start, til dags dato! :thumbup:

 

Men når kompisene mine skulle prøve å installere steam....Vel, det er en annen historie... :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...