excezz Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Som sikkert mange andre allerede har nevnt i dette forumet, altså for all del ikke bestill fra Komplett Data. Jeg bestilte denne PC-en august 2000 og det tok litt over ett halvt år før jeg kunne rigge den til hjemme. Dette var pga av 2 defekte deler som jeg sendte tilbake flere ganger før jeg til slutt sendte hele rukkelet ned til komplett, med en lapp hvor det stod sett sammen PC-en, og send den ikke tilbake før den er fikset!! Joda den kom tilbake i skjønneste orden:) Men det som ikke var så bra(?) var at de hadde "glemt" en bruksanvisning, en skrutrekker å en diskett inne i PC-en min... vel vel, sånn kan det gå :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Vel, noen har det! Burde du ikke være lykkelig for å få en gratis bruksanvisning, skrutrekker og diskett? Neida... bare tuller Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Da er det faktisk ikke Komplett sin feil, det er Norek. Samme feil ville oppstått om du hadde bestilt fra "SuperData AS" sin webshop som bruker samme pcbygger som Komplett og 1000 andre webshops. Uflaks. Lenke til kommentar
excezz Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 borre: Joda jeg er fornøyd, PC-en går som sett skudd enda og jeg har dobbelt opp med disketter og manualer samt en fin skrutrekker som jeg selvfølgelig har prestert å miste:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå