Ravn Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hva er hovedforskjellen mellom Windows XP Professional og Home Edition? Og er det greiere å ha en engelsk Windows med tanke på raskere oppdateringer fra Microsoft, enn en norsk en? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Forskjellen er nok at Home er ment til hjemmebruk og Proffesional er ment til jobb. Jeg tror det er det samma med oppdateringer, du merker nok ikke så stor forskjell tror jeg Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Forskjellen er nok at Home er ment til hjemmebruk og Proffesional er ment til jobb.Jeg tror det er det samma med oppdateringer, du merker nok ikke så stor forskjell tror jeg Kommer upgrades ut samtidig, trodde innehavere av norsk windows må vente leeeenge på SP2... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Den norske versionen av SP2 skal komme ut i midten av september en gang. Generelt kan en regne med å måtte vente 2+ uker på at oppdateringene kommer i norsk version. Selv foretrekker jeg engelsk av flere grunner blant annet oppdateringer og mye rot me oversetting ol. Edit: Vil du vite mer om Pro/Home kan du jo sjekke nettsidene til Microsoft Endret 12. august 2004 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå