Gå til innhold

Hvorfor er det enkelte CDer som "bråker"?

Anbefalte innlegg

Jeg har et par CDer som "bråker" når de blir spilt av på PX-W4824A. En av de er Air's "10,000 Hz Legend". Dette er ikke den vanlige høyhastighets-støyen som kommer på raske CD-ROMer, men en slags vibrerende during. Det hjelper ikke å forandre hastigheten i PlexTools, og det er ingen riper el. på CDene.

Noen idé om hva som er feilen eller hva jeg kan gjøre?

Slik jeg ser det, så må det nesten være kombinasjonen av denne "type" CD med CD-ROM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plata kan være litt skjev - vanskelig å se med det blotte øyet. Min DVD spiller er ultra følsom på plater og i de aller fleste tilfelle høres det ut som det er et fly som skal ta av når jeg kaster inn en plate (en anelse overdrivelse), men uansett lyden er høy! Aopen skit.

Av de platene som ikke lager lyd er lotr dvden min.

Trodde faktisk at det var noe galt med den da jeg fikk den så jeg byttet den, men den jeg fikk var like ille.

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet selv. Tror det var "Gressklippermannen" jeg skulle spille av..den bærbare PC'en min begynnte å riste og bråke noe enormt. Plata eksploderte heldigvis ikke da :yes: Prøvde etterpå med en annen plate, og da hørte jeg DVD-spilleren nesten ikke.

Endret av enl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...