Trigger-Happy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en bar flate i aliminium igjen på PC'en min som jeg ikke har gjort noe med.. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre der? Male? Klistremerke..? Hva som helst... Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Sett inn vindu og etch inn specsene på maskinen med sandpapir e.l. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har funnet Gud. Han er en franskmann ved kallenavn Piloux. Tah Weason Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har funnet Gud. Han er en franskmann ved kallenavn Piloux. Tah Weason er han ikke belgisk? bildet over er hentet fra workloggen hans Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har en bar flate i aliminium igjen på PC'en min som jeg ikke har gjort noe med.. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre der? Male? Klistremerke..? Hva som helst... Skjære ut ett tøft mønster og sette på plexiglass. Så kan du jo sette inn noen neon lys inni der Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har en bar flate i aliminium igjen på PC'en min som jeg ikke har gjort noe med.. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre der? Male? Klistremerke..? Hva som helst... Skjære ut ett tøft mønster og sette på plexiglass. Så kan du jo sette inn noen neon lys inni der Men jeg har jo et vindu på andre siden med blå kathoder i. Og hovedkortet er jo rett bak den veggen jeg snakker om.. Så kanskje ikke så spennende å se på det Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Skjær ut navnet ditt eller noe annet i plata og sett en katode eller led bak, tror det ian se ganske tøft ut Endret 13. august 2004 av kuroger Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg tror nok farga pleksie glass med noe gravert inn i blir best , farga pleksie ser jo kult også slipper man synet av baksiden på hovedkortet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har funnet Gud. Han er en franskmann ved kallenavn Piloux. Tah Weason er han ikke belgisk? bildet over er hentet fra workloggen hans jo han er belgisk.. god som faen til å modde.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 lurer på hva han gjør hvis han på bytte en skrue inni der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå