N* Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hei alle sammen. finnes det en kode til å bytte header, footer osv i bare html? jeg skal bruke det til en slags fargevelger. på forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det er jo bare å åpne et nytt design? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du kan lage en form forge fargevalg ting med JavaScript, men hvet ikke helt om det var det du var ute etter? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 » En artikkel fra A List Apart (JSP) » lokaltogs PHP-switcher v2 Fins mange flere, men det er bare å søke. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 » En artikkel fra A List Apart (JSP) N*: Denne artikkelen er det virkelig verdt å ta en nærmere titt på. Det tar for seg en veldig interessant problemstilling i forhold til spørsmålet ditt og den kommer frem til et meget godt resultat. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Må det være HTML? Og hvordan, akkurat hvordan har du tenkt å fikse en stilskifter i HTML da? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Jeg spør fordi jeg tror det blir _veldig_ vanskelig i HTML.. For hvis han kan ha en i PHP kan jeg nok hjelpe han litt Endret 12. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg spør fordi jeg tror det blir _veldig_ vanskelig i HTML.. Spør du meg, så sier jeg at det er helt umulig, med bare HTML Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ja okey, ville bare ikke si noe så blir jeg flamma deluxe etterpå Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 det er jo bare å åpne et nytt design? ja men da tar siden så mye plass.. jeg har prøvd på det, siden endte opp på litt over 130mb tror jeg prøver på en av de mr.berg nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå