gjermundnes Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En tid nå har SU vokst seg større og fått støtte av mange studenter. Det er ikke rart for partiet har mange gode ideer og visjoner. Dog har su undertoner av kommunisme i seg. Er dette et parti vi vil dyrke fram videre ? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Som gammel SU medlem må jeg enkelt og greit si.. JA! Masse flotte holdninger som mangler i andre ungdomspartier som f.eks medmenneskelighet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Kommunismen = Holder meg langt unna. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 En tid nå har SU vokst seg større og fått støtte av mange studenter.Det er ikke rart for partiet har mange gode ideer og visjoner. Dog har su undertoner av kommunisme i seg. Er dette et parti vi vil dyrke fram videre ? Og SU har programfestet "revolusjon" også.. Virker noe tvilsomt på meg.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Og SU har programfestet "revolusjon" også. Ikke væpnet. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 husk at revolusjon står i gåseøyne, joachim. jeg kan betrygge deg med at det ikke er snakk om noe væpnet revolusjon, men heller et sterkt ønske om forandringer og venstredreiing av landet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 i SU's program er det ikke gåstegn rundt revolusjon.. I lukkete styrerom i de største bedriftene sitter menn i dress og bestemmer diktatorisk hvor det det skal brukes penger i samfunnet vårt. De bestemmer hvem som skal ha jobb og hvor det bør bo folk. På børsene leker spekulanter med pengene og arbeidsplassen til vanlige folk Dresskledte mennesker, æsj av meg! Har DU mer en en dress i skapet hjemme? Nei da vil vi ikke leke med deg. Se p måten det er skrevet på.. Du ser hvem det er laget for å fri til.. Kan i det hele tatt oppsumeres i ett ord: TRAGISK Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Dresskledte mennesker, æsj av meg! Har DU mer en en dress i skapet hjemme? Nei da vil vi ikke leke med deg. "Menn i dress" en en billedlig måte å beskrive makteliten på, og det vet du. Endret 12. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 SU er en gjeng sofaradikale folk med rare medlemstall... I Bergen er det 200 medlemmer, 5-6 stykker møter på stands e.l. Men på den andre siden har SU ofte veldig gode innledere på møter. Uansett så gikk jeg over til RU. Mye bedre der! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dresskledte mennesker, æsj av meg! Har DU mer en en dress i skapet hjemme? Nei da vil vi ikke leke med deg. "Menn i dress" en en billedlig måte å beskrive makteliten på, og det vet du. Joda, men i hver eneste avsnitt på SU-siden nevnes jo "de dresskledte" som om det var en slags mafia.. For å ikke snakke om "kapitalistene som bare vil ta fra deg alt du eier å har!"... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Uansett så gikk jeg over til RU. Mye bedre der! Flotte greier. La meg gjette: Du står for væpnet kommunistisk revolusjon? Endret 12. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Joda, men i hver eneste avsnitt på SU-siden nevnes jo "de dresskledte" som om det var en slags mafia.. Hvilket ikke er en veldig gal karakteristikk. For å ikke snakke om "kapitalistene som bare vil ta fra deg alt du eier å har!"... Jepp. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Uansett så gikk jeg over til RU. Mye bedre der! Flotte greier. La meg gjette: Du står for væpnet kommunistisk revolusjon? Nei det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Joda, men i hver eneste avsnitt på SU-siden nevnes jo "de dresskledte" som om det var en slags mafia.. Hvilket ikke er en veldig gal karakteristikk. For å ikke snakke om "kapitalistene som bare vil ta fra deg alt du eier å har!"... Jepp. Dr Joachim analyserer.... Diagnose: HalTan sluker commie-propaganda rått, og er allerede hjernevasket. Finnes det hjelp å få tro? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nei det gjør jeg ikke. Jippi. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg elsker SU. Synes du det er greit at de tre rikeste mennene i verden eier mer enn de 48 fattigste landene til sammen? localhost:~$ lynx -head -dump http://www.su.no Server: Microsoft-IIS/6.0 X-Powered-By: ASP.NET Vi liker ikke rike folk, men å støtte Bill Gates økonomisk når det finnes andre (og bedre IMO) alternativer, er selvsagt ikke noe problem. Ellers er sidene så fulle av sammenhengende skrot at jeg ikke tror mine egne øyne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 HalTan sluker commie-propaganda rått, og er allerede hjernevasket. Finnes det hjelp å få tro? Jeg sluker ingenting rått, men uansett hvor mye det er satt på spissen, så er det en viss sannhet i at "dresseliten" sitter på toppen av kransekaka og fordelen den nokså skjevt. For ikke å snakke om at Kapitalismen gir en økonomisk elite store fordeler, i forhold til "mannen i gata". Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Nei det gjør jeg ikke. Jippi. Ja ikke sant... Men uansett så er de fleste SU-ere greie folk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg elsker SU. Synes du det er greit at de tre rikeste mennene i verden eier mer enn de 48 fattigste landene til sammen? localhost:~$ lynx -head -dump http://www.su.no Server: Microsoft-IIS/6.0 X-Powered-By: ASP.NET Vi liker ikke rike folk, men å støtte Bill Gates økonomisk når det finnes andre (og bedre IMO) alternativer, er selvsagt ikke noe problem. Ellers er sidene så fulle av sammenhengende skrot at jeg ikke tror mine egne øyne. Vet du, vi i høyre kjører linux-løsninger Konkuranseutsetting Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) *snip* Det at de benytter seg av et MS-produkt gjør at de ikke er prinsippfaste nok for deg? Gudbedre, SU er da ikke for total avskjerming fra verden heller. Kan garantere deg at SU'ere drikker cola også, og går med Converse-sko. Endret 12. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå