Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså LOL anbefaler du athlon xp over a64 3000+ og radeon9800 pro over geforce 6800 standard???? :!: og kaller du det high-end?? :roll:

og mere lol: sjekket maskinvare og du har jo twinmos sjøl... litt dobbelmoral ute og går her eller ? :whistle:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
og mere lol: sjekket maskinvare og du har jo twinmos sjøl... litt dobbelmoral ute og går her eller ? :whistle:

Og MEST lol: pain vet sikkert at TwinMos ikke er den beste ram'en man kan få, og anbefaler derfor noe annet.

Hvorfor stusser alle på det jeg sa om mus?

Lenke til kommentar
prix pc-en kan dra seg tilbake til pakistan (der barnearbeiderne sitter og lager den for 50øre timen :!:

altså det er prinsipp!!! du kjøper ikkje en pc på rimi .... men det er da min mening ;)

men ingen som hadde noen kommentarer på oppsettet?? skal kjøpe så og si likt snart :hmm:

Hold deg til dine prinsipper du... så kan jeg spare penger og RMA bry.

Lenke til kommentar
altså LOL anbefaler du athlon xp over a64 3000+ og radeon9800 pro over geforce 6800 standard????  :!:  og kaller du det high-end??  :roll:

og mere lol: sjekket maskinvare og du har jo twinmos sjøl... litt dobbelmoral ute og går her eller ?  :whistle:

Altså, kjempe LOL ... 17" CRT LOLLILLO hyper Hi-end-kick-ass asså

LMFBO

Endret av JEG76
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

lol post?

Utrolig hvor lite folk egentlig vet om hvor mye de kan få for penger. Jeg refererer selvfølgelig til trådstarter. Skal ikke henge ut noen her, men altså wake up and smell the coffee. Du får ikke duganes pc til spytt og ingenting!!

Gud det finnes mye god lesing i folks lille forstand. Tror jeg skal mekke en tråd om slike fenomen. Stay tuned :!:

Edit: "Hi I want good pc for small money yes? Give much good graFiXXz card and a very big harddrive and huge screen. I want this now, I want this preferreebley for free. Thax, I lub ju guys". furious.gif

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

hinter til mitt barebone spørsmål i samme forum? hehe :!:

Men det er en vesentlig forskjell fra å "kreve" en GOD pc for slikk og ingenting til å fremlegge spørsmål som faktisk går an å svare fornuftig på ;)

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

hmm....

512mb er da helt greit kan jo oppgradere seinere og 512 vs. 1024 gir ikke en så stor gevinst i fps tror jeg da, heller i loade-tid og sånt..... kanskje et par fps , men jeg tror ikke det hopper opp 10 fps bare fordi han har 1024mb ram... så jeg ville heller hatt et skjermkort som er dobbelt så bra enn 512 mb mer ram :hmm:

men gjør som du vil det er ikke min pc :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...