Lungemannen Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 :!: Hehe den var jo helt rå! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Typisk nordlendinger.... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Typisk nordlendinger.... Ja vel ja. Det er virkelig flott at du drar absolutt _alle_ nordlendinger under en kam. Hva i faen har du mot folk som kommer fra lengre nord enn deg selv? Sorry OT, men jeg ble forbanna irritert. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Typisk nordlendinger.... Ja vel ja. Det er virkelig flott at du drar absolutt _alle_ nordlendinger under en kam. Hva i faen har du mot folk som kommer fra lengre nord enn deg selv? Sorry OT, men jeg ble forbanna irritert. Ja, hvor er Lars Andreas Larssen når vi trenger ham... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Typisk nordlendinger.... Ja vel ja. Det er virkelig flott at du drar absolutt _alle_ nordlendinger under en kam. Hva i faen har du mot folk som kommer fra lengre nord enn deg selv? Sorry OT, men jeg ble forbanna irritert. Grin grin. Hvem faen har sagt at jeg har noe mot folk som kommer lenger nord fra enn meg. Les før du skriver. Har ALLDRI sagt at jeg har noe mot nordlendinger. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 kongesang ja :!: skal visstnokk være noen her oppe i fra (hammerfest) som har laga den, er ikke helt sikker :S Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Dette var tragisk dårlig. np: Blümchen - Kleiner Satelit KEKEKEKEKEKEKE ^_____^ :pPPPPppPpppPPPp~~~~~~ Endret 12. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Grin grin. Hvem faen har sagt at jeg har noe mot folk som kommer lenger nord fra enn meg. Les før du skriver. Har ALLDRI sagt at jeg har noe mot nordlendinger. Typisk nordlendinger.... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Grin grin. Hvem faen har sagt at jeg har noe mot folk som kommer lenger nord fra enn meg. Les før du skriver. Har ALLDRI sagt at jeg har noe mot nordlendinger. Typisk nordlendinger.... Selv om jeg sier typisk nordlendinger, så betyr det ikke at jeg har noe mot dem Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Grin grin. Hvem faen har sagt at jeg har noe mot folk som kommer lenger nord fra enn meg. Les før du skriver. Har ALLDRI sagt at jeg har noe mot nordlendinger. Typisk nordlendinger.... Selv om jeg sier typisk nordlendinger, så betyr det ikke at jeg har noe mot dem Vel, det virka i alle fall sånn på meg. Men jeg synes det er nok OT nå, så la oss si oss ferdig med "diskusjonen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå