.tomf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) hvilken av forumene i dette forum-nettverket syns du har best design? begrunn gjerne hvorfor. her er de forskjellige forumene(som jeg vet om): >forum.hardware.no >forum.begin.no >forum.overklokking.no >forum.akam.no >forum.gamer.no >forum.amotor.no >forum.amobil.no >forum.barbara.no når jeg prøvde ut forum.tull.no kom jeg automatisk til forum.programmer.no.. og den har samme design som forum.begin.no kuttet ut sidene som har samme design som andre forumer. kan en moderator sette opp en poll? snakk til meg hvis det er noe jeg ikke har med. moderator må gjerne flytte denne tråden hvis feilpostet. fant dessuten ingenting når jeg søkte etter lignende tråder. jeg synes forum.amotor.no har den beste designen.hvorfor? bare liker den,mye detaljer o.s.v. ellers syns jeg forum.hardware.no har ett godt design. edit:tenkte over at den kanskje burde være på Web-design, HTML og CSS Endret 12. august 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg liker forum.overklokking.no-- derfor er det den jeg bruker..- oversiktlig å greit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bruker den gamle hw, den nye er jo forferdelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er poster, en poll hvis jeg ikke tar helt feil i søppel om akkurat dette. Benytt søk-funksjonen. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg