Gå til innhold

Hvor mye tror du jeg får for den?

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Jeg er litt intresert i å selge PC-en min, men det sprøs hva jeg får for den da.

Hovedkort: MSI Motherboard xxxPE m/ innebygd LAN og AUDIO

RAM: 512 ddr PC2700/333MHz

CPU: Intel Celeron 2,8

Skjermkort: ATI Radeon 9600 256mb

Kabinett: Chieftec Dragon MIDI-tower

Harddisk: 120gb

CD/DVD-rom

DVD-brenner

2 kalde katoder

Mus, tastatur, 2.1 Høytaler, og 15" LCD Skjerm.

Hva ville dere betalt for den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du heldig får du rundt 3000-4000 for den, du selger den jo tross med en avlegs cpu, lite lagringskapasitet og et svakt skjermkort. Det at den er brukt teller jo ganske mye imot også.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke solgt pcen, men brukt den til et alternativt os/ fileserver.

Lenke til kommentar

Tja skulle vel tro at rundt 4000 ville være greit - er jo tross alt med 15" LCD, uten den kan jeg se for meg en pris rundt 3000 som nevnt ovenfor.

Hvis du ikke er plaget av dårlig samvittighet så får du sikkert over 5 k på qxl :D

Lenke til kommentar

Han kan vel få mere enn det for den vel ? ( 4k )

Jeg har:

Celeron 2,8 ghz

256 DDR Ram

GF Fx5200 128 MB

80 GB HD

CD-RW

Mus, tastatur og noen pingle høyttallere.

17" CRT

Pris: 6000 med frakt :(

Kjøpte den på psdata for en halvt år siden .. kanskje ikke så lenge siden engang.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Celeron er overpriset søppel det har gjentatte tester vist - duron 1,6 har bedre ytelse. 4 k er en helt grei pris for et slikt system synes jeg, men det fins helt sikkert folk der ute som vil gi mer. Hørte jeg noen si qxl *host**host*.

Lenke til kommentar

Satte opp et lignende system på Netshop og ente på 6013 kr uten LCD skjerm da 15" ikke var å oppdrive - billigste 17" de hadde kostet 2995. Alt dette tatt i betrakning så er vel rundt 4k en grei pris.

Prisene forandre seg i en farlig fart Nicklas - 2,8 celeron var vel også noe dyrere da enn den er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...