Korkonius Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Driver å skal sette sammen en ny PC og sitter her med et hovedkort som nekter å finne tak i CDromene for å installere et opperativsystem... Har ennå ikke kommet så langt at jeg har begynnt å lage oppstartsdisketter fordi det har gått fint uten på flere tidligere systemer. Å starte maskinen med en gammel harddisk funker fint det, men den finner fortsatt ikke cd stasjonene etter å ha startet win 98SE. Asus P4P800-E Deluxe er navnet på hovedkortet og ble plukket ut sammen med det meste av maskinen fra komponentene i en av PSdata's "testvinnere". Det nekter å sammarbeide med en "NEC DVD Recorder ND-2500 DVD +R/+RW IDE" og en litt eldre DVD-rom som jeg ikke har navnet på. Begge er flere ganger sjekket slik at DvD/RW saken er master og DVD-rom'en er slave på secondary IDE festet slik som det står i instruksjonen... Noe mer jeg kan ha gjort feil? Endret 12. august 2004 av Korkonius Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Finner biosen alt når du starter opp da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå