themisfit Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 lurer på om noen andre enn meg har vært borti å få opp såkalte 'possible browser hijack attempt', som såkalte vendors i ad aware 6? hver gang jeg scanner, så finner den ca 8-9 slike kapringsforsøk, eller hva man skal kalle det.får opp dette : Vendor:Possible Browser Hijack attempt Category:Data Miner Object Type:RegData Size:- Location:Software\Microsoft\Internet Explorer\Main "Start Page" ("about:blank") Last Activity:12.08.2004 Risk LevelMedium Comment:Possible browser hijack attempt Description:Possible attempt to control\redirect the browser. This object referrs to a "blacklisted" site. er dette noe jeg burde prøve å iverksette tiltak imot? bruker ikke IE som nettleser Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bytt til Ad-Aware Se Pro, og installer Spy sweeper. Dette burde være en god start for å fjerne "Start Page" ("about:blank") problemet som er velkjent. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Flyttes til "sikkerhetsforumet" da hardware -> internett & nettverk kun skal omhandle hardware i forbindelse med internett og nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå