Gå til innhold

List opp topp 5 band, noensinne!

Mushaboom

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at de suger. De er kjempeflinke. Men de eier ikke alle, langt derifra. Det er mange band som er flinkere, mer kreativ og samtidig ikke blir ensformig.

Vel, jeg sier meg uenig. Metallica bruker massevis av breaks, fete gitarriff og til tider kule bridger som gjør at musikken deres holder seg interresant og spennende. Selv om mange av riffene er like, så settes de inn i en totalt forskjellig sammenheng hver eneste gang, og derfor ligner ikke ting på hverandre.

Dette er da min mening, og jeg respekterer på alle mulige måter andres meninger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Topp5 (i tilfeldig rekkefølge):

- Turbonegro

- R.E.M.

- Coldplay

- Nightwish

- Red Hot Chili Peppers

Min toppliste forandrer seg fra dag til dag, så denne lista må sies å kanskje være litt unøyaktig.

Ellers så liker jeg Ramstein, Dimmu Borgir, Meat Loaf, Ministry, Moby, Metallica, The Darkness osv......

Lenke til kommentar

Dagens topp 5 i uspesifisert rekkefølge:

(er vel lov å nevne et par komponister også?)

- The Flower Kings

- Sigur Ros

- Sergei Prokoffiev

- Richard Strauss

- Arvo Pärt

Start opprør mot kompressorene!! De fratar musikken all dynamikk, bare fordi lydmannen vill spille LITT høyere enn alle andre på radio!!

Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom kva han ville ha, så var det gjennom tidene beste 5 band.. Trur eg kan enda diskusjonen med å sei:

-David Bowie

-Pink Floyd

-Queen

-Metallica

-Led Zeplin

Dette er ikkje kva eg syns er aller best akkurat no, men kva som ALLTID har vore aller best (gjennom tidene)

Dei har alle vore topp 15 hos dei fleste ...

Endret av Denethor
Lenke til kommentar
Etter å ha lest gjennom kva han ville ha, så var det gjennom tidene beste 5 band.. Trur eg kan enda diskusjonen med å sei:

-David Bowie

-Pink Floyd

-Queen

-Metallica

-Led Zeplin

Dette er ikkje kva eg syns er aller best akkurat no, men kva som ALLTID har vore aller best (gjennom tidene)

Dei har alle vore topp 15 hos dei fleste ...

Føler du tar grundig feil men det er en annen sak. Hvor på listen din er band som The Jimi Henrix Experience og Beatles ?

edit: pointet med posten var å få frem hver persons egen liste, ikke diskutere hvilket band som alltid har vært best. Det går ikke ann og diskutere uansett..

Endret av suzze
Lenke til kommentar
Noen av dem ivertfall..

1.Toto (favoritten over alt)

2.Dream Teather

3.u2

4.Hellbillies

5.Europe

Bor på landet? Hellbillies og Europe lissom :roll::p

Haha.. løl.. Jeg må nestn bo på landet for å like hellbillies og europe.. har forestn alle sputnik, d.d.e, vestlandsfanden platene :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...