scarface15 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 for en stund sia fikk jeg en cd-key fra en svensk kamerat, den funker perfekt på 1.5 og ingen andre bruker den... nå har jeg gått over til 1.6 lasta ned steam, og skrivd inn cd-keyen i ett ord (uten bindestrek) får følgende feilmelding når jeg prøver å gå inn på 1.6 server.... "Connection to VAC secure server has been aborted. VAC and C-D are not kompatible" HVA ER PROBLEMET??? savner CS! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du har Cheating Death installert. Det funker ikke sammen med VAC.. Sier feilmeldinga i alle fall. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) må jeg avinstallere C-D da eller?? det er jo fortsatt C-D på cs... hvor får jeg lasta ned en kompatibel version edit: hva er VAC?? Endret 12. august 2004 av scarface15 Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 VAC er "Valve Anti Cheat", og er som navnet sier, anti cheat, fungerer på nesten samme måte som C-D, men VAC banner deg på CD-key, så ikke bruk cheats. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bare gå ned i høyre hjørnet på "skrivebordslinja" også høyreklikker du på C-D og tar exit/avslutt. Dermed kan du spille på servere med VAC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå