knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Tror det kan stemme at dette ikke er ekte. Har ikke sett den tatooen på britney før Se også på albuen til høyre, den ser for gammel og slapp ut til å være hennes. Men bikini bildene viser jo bare en sunn og frisk jente/dame Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Tror det kan stemme at dette ikke er ekte. http://img.photobucket.com/albums/v210/Lineayah/Nasty%20Britney/FatBrit2.jpg Har ikke sett den tatooen på britney før den er fake, det står også i bladet. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) http://img.photobucket.com/albums/v210/Lin...ey/FatBrit3.jpg Vil ikke påstå hun er feit, mere normal vil jeg si. btw. hun har likens hustelefon som meg. :D:D:D:D:D jeg synes hun så sexy ut her jeg, så normal ut Endret 12. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 http://img.photobucket.com/albums/v210/Lin...ey/FatBrit3.jpg Vil ikke påstå hun er feit, mere normal vil jeg si. btw. hun har likens hustelefon som meg. :D:D:D:D:D jeg synes hun så sexy ut her jeg, så normal ut Er det normalt å ha sånn mage? Lurer på hvordan den er sååå trent på konserter, og sånn nå. Det er jo skikkelig teit å trene, forfalle,trene,forfalle...kan hun ikke bare holde på èn ting, så blir det ikke så vanskelig? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 http://img.photobucket.com/albums/v210/Lin...ey/FatBrit3.jpg Vil ikke påstå hun er feit, mere normal vil jeg si. btw. hun har likens hustelefon som meg. :D:D:D:D:D jeg synes hun så sexy ut her jeg, så normal ut Er det normalt å ha sånn mage? Lurer på hvordan den er sååå trent på konserter, og sånn nå. Det er jo skikkelig teit å trene, forfalle,trene,forfalle...kan hun ikke bare holde på èn ting, så blir det ikke så vanskelig? Sånn blir magen på alle når de sitter bøyd fremover på den måten, tilogmed min blir det, og jeg er tynn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Er det normalt å ha sånn mage? Ja. Lurer på hvordan den er sååå trent på konserter, og sånn nå. Det er jo skikkelig teit å trene, forfalle,trene,forfalle...kan hun ikke bare holde på èn ting, så blir det ikke så vanskelig? Sannsyneligvis sjokkslanking. Usunt som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Britney Spears har hatt problemer med huden det siste året, Madonna har samme problemet. Alle tar en Cameron Diaz. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 http://img.photobucket.com/albums/v210/Lin...ey/FatBrit3.jpg Vil ikke påstå hun er feit, mere normal vil jeg si. btw. hun har likens hustelefon som meg. :D:D:D:D:D jeg synes hun så sexy ut her jeg, så normal ut Er det normalt å ha sånn mage? Lurer på hvordan den er sååå trent på konserter, og sånn nå. Det er jo skikkelig teit å trene, forfalle,trene,forfalle...kan hun ikke bare holde på èn ting, så blir det ikke så vanskelig? Den lille magen de rer jo egentlig bare kos, for tynt er ikke fint. Vaskebrett på dama... nei takk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Neeeeeeeiiiii Ikke post slike bilder!!! Jeg blir så lei meg Du er ond AnAnAs Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 De er i masse blader i USA, da. Bare Norge som sliter. Sånne som skriver rare historier og dikter ting opp? Slike som skriver rare usanne historier om konge familien i norge og da spesielt mette marit? Tror ikke på de bladene litt engang. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 De lyver og tjener på det , uvitende folk i enkelte land og kretser Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Ikke ødelegg nå. De er ekte. Fuck off. JEG SVEVER PÅ EN ROSA SKY! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Håpe du ikke detter så langt når du detter ned da , nå skal ikke jeg drite på draget her men er det ikke godt å se at et glansbilde som brittany rakner? Tenker på dette presset det er blant unge for å se best mulig ut? Synes folk skal være seg selv og ikke måle seg etter falske forbilder. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Er det normalt å ha sånn mage? Ja. You want to look at mine? Endret 12. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Håpe du ikke detter så langt når du detter ned da , nå skal ikke jeg drite på draget her men er det ikke godt å se at et glansbilde som brittany rakner? Tenker på dette presset det er blant unge for å se best mulig ut? Synes folk skal være seg selv og ikke måle seg etter falske forbilder. Egentlig synes jeg ikke det er bedre. Nå har jeg et hig etter å IKKE se sånn ut. Nei, heller glane på tynne kjendiser, enn kjendiser som liksom er sååå tynne, også er alt bare jug. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) ... eller være sin naturlige, peneste, og absolutt sunneste, fasong. Endret 12. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Muligens. Nå må jeg tenke litt, ble usikker på hva jeg egentlig mener. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Please, det er enkelt og mekke hu der fin da! Bare se på damene til oyvind_dahle, tror vi skal sende Britney til de som overhaler de jeg. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Muligens. Nå må jeg tenke litt, ble usikker på hva jeg egentlig mener. Ble litt usikker på hva du mente jeg også, som jeg ser det så er du glad for at brittany er som mange andre, forde dette letter deg som jebte for press mot å se falsk ut???? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Etter å ha sett nærmere på bildene så tror eg ikke det er britney. Viller ikke disse bildene explodert i media hvis de var ekte? Bildene er vel ekte de. Og det sier seg jo egentlig selv at når en fotograf tar 200 bilder av henne i løpet av en dag(hver dag), med ett hovedmål: Ta det verste, så klarer han nok oppdraget skal du se. Her er også et ekte bilde: http://www.home.no/arctic-1/pool.jpg Tatt samme dag som det andre vi så med hvit bikini. Muligens av en annen fotograf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå