bjaa Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 _Hva_ er det der?? Det er jo groteskt! *løpeoggjemmeseg* Du vil bli sminket når du finner ut at 99% av alle verdens pupper IKKE er som på internett Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jaja... er slik med det meste av kjendiser som har ett sexy image og noen til... mye er falskt inne film og musikk bransjen... når de synger, så blir stemmen rettet på etterpå, så en falsk tone blir riktig... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hmm... fin røykpakke da iallefall! Tenne en pinne for den.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Vel ... normal og normal heh Vil karakterisere den huden der som _godt_ under middels og det er nok som adawen sier, sminken som har ødelagt den. De aller aller fleste jenter jeg kjenner har en hud som mer _mye_ bedre ut enn det der... sminket eller ei. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hun har samme hustelefon som det vi har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hun har samme hustelefon som det vi har. 1337! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg bare må poste i all opphisselse! Hun ser NORMAL ut! Weee! http://img.photobucket.com/albums/v210/Lin...ey/FatBrit4.jpg http://img.photobucket.com/albums/v210/Lin...ey/FatBrit3.jpg Yeah! Jeg vil dra med henne på stranden hvis hun ser sånn ut neste gang også Hva er det dere ser som ikke jeg ser? Hun ser jo aldeles strålende ut på disse to bildene ! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 1337! Jepp! Hva er det dere ser som ikke jeg ser? Hun ser jo aldeles strålende ut på disse to bildene ! Enig med deg der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 USJ!! for no grelle saker. ser jo helt fæl ut! samma hustelefon som vi har også .. UBËR 1337!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Etter å ha sett nærmere på bildene så tror eg ikke det er britney. Viller ikke disse bildene explodert i media hvis de var ekte? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Enig med SnowDog_ ingenting er ekte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Pff, jenter som røyker blir stygge ganske fort. Ligger en røykpakke ved siden av henne Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Pff, jenter som røyker blir stygge ganske fort. Vennligst begrunn! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Pff, jenter som røyker blir stygge ganske fort. Vennligst begrunn! Har ingen teoretisk begrunnelse. Synes bare av en eller anen grunn at jenter som har røyket lenge blir mere "ufin" en de som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 røyking fremskynder aldringsprosessen i huden, men det er vel ikke merkbart før jentene kommer litt oppi åra. men at jenter som ikke røyker har fordeler som f eks bedre ånde, finere tenner, fingre med naturlig farge (ikke gule) er fakta. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hehe, ble du glad nå Thea? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Vil ikke påstå hun er feit, mere normal vil jeg si. btw. hun har likens hustelefon som meg. :D:D:D:D:D Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 røyking fremskynder aldringsprosessen i huden, men det er vel ikke merkbart før jentene kommer litt oppi åra. men at jenter som ikke røyker har fordeler som f eks bedre ånde, finere tenner, fingre med naturlig farge (ikke gule) er fakta. Nettopp. Britney er ikke gammel nok til å "bli stygg" av røyking (med mindre hun røyker 100 om dagen da). Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Tror det kan stemme at dette ikke er ekte. Har ikke sett den tatooen på britney før Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Etter å ha sett nærmere på bildene så tror eg ikke det er britney. Viller ikke disse bildene explodert i media hvis de var ekte? De er i masse blader i USA, da. Bare Norge som sliter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå