Gå til innhold

beste mp miljø?


Anbefalte innlegg

Siden jeg er medlem av CS miljøet må jeg få forsvare oss litt..

For det første: Jeg spiller på servere med mye kjentfolk.. det er hyggelig

For det andre: ok det foregår noe kvining osv i chatten, men på internett osv er det ikke så ille.

For det tredje: at noen driver å tuller å kviner osv.. hva bryr det meg egentli? ikke mye i public CS gaming, der målet bare er å drepe.

Akkurat dette som gjør CS kjipt.

NO POINT!

 

HAHA! FU NOOB! jeg spiller cs og er så jaevlig 1337 haxxor med sA mye skills at det renner ut den store leet 2k rompa mi! Og nAr det kommer til tacs er jeg vel den beste lol-1337-haxxor-proffen i hele gata! slutt A whine om at vi er 40 og at dere er 10! Det betyr ingen ting! SA lenge du er 1337 haxxor pro betyr det ingen ting om du er i undertall! Bare se pA meg! En av de beste 1337-ene i hele verden! Dessuten kan jeg lage Über-frag movies! SA stfu med all sutringa! Synd at CS ikke ble med i OL! De n00b folka som sitter og bestemmer slikt er sA vaevlig n00bs! Whinere! De har sikkert spilt cs, og funnet ut at de er kjempestore n00bs, og derfor vil de ikke ha det med! HAHA lol n00b stfu roflmao teh king!

 

EDIT: Måtte bare få ut litt av den endeløse aggresjonen jeg har bygd opp mot CS. :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som gjør CS så kjipt Metallic?

 

 

edit.. leif

Den onde CS-sirkelen.

Det med at nært sagt alle tror de er kjempegode, og at det skjelden er noe samarbeid ("jamen det er jo bare public! Når man spiller pcw er det kjempemasse lagarbeid!").

Dessuten at folk hele tiden går og kaller de som ikke er gode for "noobs" osv, istedet for å hjelpe dem.

Lenke til kommentar
Sier bare:

Starcraft og BF:V

 

Det er jo ingen som er i en 14-tiss tilstand som gidder å spille et spill som har utdatert grafikk (tenker da på starcraft). De som først spiller starcraft er modne nok til å skjønne at dette er et konge spill.

Eh, CS?

 

Skal vedde på at fjortiss uttrukket kom derifra! :roll:

 

Dessuten er grafikken det værste man kan få tak i dagens spill-hyller i butikken. (CZ)

Lenke til kommentar

Kan du Metallic, vennligst forklare meg hvordan jeg kan hjelpe en "noob" når jeg spiller public? greit man trenger ikke mobbe de som ikke er så gode, noe jeg mener ikke skjer i det omfanget mange av dere påstår.

Hvem av dere tar seg nær av at en "14-tiss" skriver i cs-chatten at dere suger?

For oss som ikke spiller pcw'er er public det eneste vi gjør, men for de andre, så er dette bare "trening" eller "fungaming" om du vil kalle det det. De fleste cs spillere spillere spiller public ja, men sammelign dette med at 22 tilfeldige fotballspillere skulle spilt fotballkamp i lag, det kan ikke sammenlignes med en ordinær fotballkamp.

Lenke til kommentar
Kan du Metallic, vennligst forklare meg hvordan jeg kan hjelpe en "noob" når jeg spiller public? greit man trenger ikke mobbe de som ikke er så gode, noe jeg mener ikke skjer i det omfanget mange av dere påstår.

Jeg har faktisk testet det ut, å late som om at jeg er elendig.

Så spør jeg om hvordan man får flashlight til å funke.

Svarene jeg fikk var "lol n00b".

 

Det finnes mange greie CS spillere (du høres ikke ut som noe "lol n00b stfu"-fyr selv :) ), men selve miljøet er likevel en slags "ond sirkel", og folk blir ikke akkurat greiere med tiden... :nei:

Lenke til kommentar

har vel egentlig bare spilt cs, så har ikkje akkurat noe å sammenligne med,

men; har opp igjennom tidene fått mange gode venner gjennom cs.

 

public er "fungaming", kan ikkje husk sist eg sa et ord når eg spilte public. kem bryr seg om folk sier du suger

 

edit: du sier utrolig mye tejt metallic

Endret av christaaah
Lenke til kommentar
har vel egentlig bare spilt cs, så har ikkje akkurat noe å sammenligne med,

men; har opp igjennom tidene fått mange gode venner gjennom cs.

 

public er "fungaming", kan ikkje husk sist eg sa et ord når eg spilte public. kem bryr seg om folk sier du suger

 

edit: du sier utrolig mye tejt metallic

Kommer teitere ord ut av munnen din. Av alle innleggene dine jeg har lest, så hyler det fjortiss av deg! Måtte bare få det ut.

 

 

OnTopic:

Selv spiller jeg mye cs, og syns selv jeg er god nok. Er mest public det går på, siden klanen min aldri spiller pcw. Miljøet på cs varierer fra server til server, men er generelt ganske dårlig,men av serverene jeg spiller på, er det stort sett ganske hyggelige folk, og jeg kjenner mange som spiller der. Selv om det kommer en liten jævel en gang i blant, og ødelegger alt av morro( da mener jeg en LOL nooB! jeg eier deg 1on1 da fyr). Til dere som sier at grafikken i cs suger, så kan jeg bare si at cs er ett spill som beviser at grafikken ikke gjelder, men gameplay.

Lenke til kommentar
har vel egentlig bare spilt cs, så har ikkje akkurat noe å sammenligne med,

men; har opp igjennom tidene fått mange gode venner gjennom cs.

 

public er "fungaming", kan ikkje husk sist eg sa et ord når eg spilte public. kem bryr seg om folk sier du suger

 

edit: du sier utrolig mye tejt metallic

Kommer teitere ord ut av munnen din. Av alle innleggene dine jeg har lest, så hyler det fjortiss av deg! Måtte bare få det ut.

 

 

OnTopic:

Selv spiller jeg mye cs, og syns selv jeg er god nok. Er mest public det går på, siden klanen min aldri spiller pcw. Miljøet på cs varierer fra server til server, men er generelt ganske dårlig,men av serverene jeg spiller på, er det stort sett ganske hyggelige folk, og jeg kjenner mange som spiller der. Selv om det kommer en liten jævel en gang i blant, og ødelegger alt av morro( da mener jeg en LOL nooB! jeg eier deg 1on1 da fyr). Til dere som sier at grafikken i cs suger, så kan jeg bare si at cs er ett spill som beviser at grafikken ikke gjelder, men gameplay.

god nok for ka? herregud. bra du bryr deg om "miljøet" på en publicserver. dette er hovedgrunnen til at folk kaller andre "nobs"; de overvurderer egne evner

Lenke til kommentar
har vel egentlig bare spilt cs, så har ikkje akkurat noe å sammenligne med,

men; har opp igjennom tidene fått mange gode venner gjennom cs.

 

public er "fungaming", kan ikkje husk sist eg sa et ord når eg spilte public. kem bryr seg om folk sier du suger

 

edit: du sier utrolig mye tejt metallic

Kommer teitere ord ut av munnen din. Av alle innleggene dine jeg har lest, så hyler det fjortiss av deg! Måtte bare få det ut.

 

 

OnTopic:

Selv spiller jeg mye cs, og syns selv jeg er god nok. Er mest public det går på, siden klanen min aldri spiller pcw. Miljøet på cs varierer fra server til server, men er generelt ganske dårlig,men av serverene jeg spiller på, er det stort sett ganske hyggelige folk, og jeg kjenner mange som spiller der. Selv om det kommer en liten jævel en gang i blant, og ødelegger alt av morro( da mener jeg en LOL nooB! jeg eier deg 1on1 da fyr). Til dere som sier at grafikken i cs suger, så kan jeg bare si at cs er ett spill som beviser at grafikken ikke gjelder, men gameplay.

god nok for ka? herregud. bra du bryr deg om "miljøet" på en publicserver. dette er hovedgrunnen til at folk kaller andre "nobs"; de overvurderer egne evner

God nok i cs vel? Du må jo nesten skjønne det når jeg snakker om at jeg spiller mye cs.

 

Omformuler deg please, skjønte ikke mye av det du sa der.

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...