cyberPanda Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) jeg har et HP photosmart till godt under 1000 lappen, og jeg vet man får hva man betaler for, men har må det vere noe feil. et bilde jeg tok på hytta (drit i kvaliten, det er komprimert for å spare plass) her er samme motiv 20 sekunder etter fra en annen vinkel men fargene er jo totalt annderledes! er det vandelig, eller er det noe galt med kameraet mit? Endret 11. august 2004 av cyberPanda Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Tja. Lysmåleren er vel ikke den beste, så kameraet blir nok lurt av reflekser fra vannet. Det samme skjer med kameramobiler, det må være ideele lysforhold for at bildene ikke skal bli over- eller undereksponerte. Endret 11. august 2004 av Pingla Lenke til kommentar
F828 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 For rundt tusenlappen får du ikke noe bra digitalt kamera. Kjøper du derimot et analogt til samme prisen, får du et i toppklasse brukt..... F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå