Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Lite tips: På 7v så er det "+12v" som blir "+" og "+5v" som blir "-" (jord) Måtte bare si fra Endret 11. august 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ok, jeg skjønner ikke hva som må gjøres... Må jeg rykke løs kontakten og bytte om ledningene? For det går jo ikke bare å vri kontakten? (I hvertfall ikke på mine vifter som bruker samme kontakttype som HD og DVDrom) Lenke til kommentar
razer Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Og så må folk huske og ikke trekke store belastninger fra "7volten", ddd-king hadde en god forklaring hvorfor... Litt ned på siden.. Endret 17. august 2004 av razer Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ok, jeg skjønner ikke hva som må gjøres... Må jeg rykke løs kontakten og bytte om ledningene? For det går jo ikke bare å vri kontakten? (I hvertfall ikke på mine vifter som bruker samme kontakttype som HD og DVDrom) Med litt makt og litt lirking så går det å snu kontakten rundt (180), men som du nevner kan du også nappe ut hver enkelt ledning for så å sette de sammen igjen. NB! Har brukt "snu metoden" utallige ganger i flere år uten noen problemer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er kanskje litt greit å poengtere at hvis man snur molexen, så kan man ikke bruke kabelen til annet enn vifter. Det er kanskje en selvfølge for de fleste, men det er nok av duster rundt på forumet. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er kanskje en selvfølge for de fleste, men det er nok av duster rundt på forumet. Er helt enig med deg psilocybe, men syntes du dro den der litt langt, iaf nå etter du er blitt moderator... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nå har jeg ikke vært moderator i mer enn halvannen uke.. og så kan du jo se på datoen jeg skrev det der. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hmm.. det er rett.. ser jo nå at det er en noe "gammel" tråd.. merkelig at jeg ikke merket det.. jeg pleier aldri å lese eldre tråder.. må vel ha trykket på en link fra en annen tråd... jaja.. da får jeg vel heller trekke tilbake det jeg sa, og bare si at jeg er helt enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 sticky? Enig ? Hva er dette med å rote i eldgamle poster? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva det er med å rote i eldgamle poster, hmm.. Kan jo være greit at de "nye" på forumet ser denne på første side.. Jeg visste ikke om det trikset helt i starten og er glad det kom opp Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, denne fortjener en sticky... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Schmood! Sticky.. Men vi vil gjerne ha litt mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå