mrtzter Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Altså, kommer det en S710 rett etter S700 til Norge? Evt en stund etterpå? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvor har du sett det hen? Sikker på at det ikke er en annen versjon av telefonen for Asia eller noe? Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Så den på www.gsmarena.com :> er ikke sikker jeg, hvor den kommer! Derfor jeg spørr;) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ikke helt sikker selv jeg. Hmm.. Litt rart egentlig Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 S710a er en versjon av S700i som kommer kun til amerika, med forbedringer som EDGE-støtte. Fler forbedringer vet jeg ikke om. Den kommer ikke til norge. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Og btw! er det ingen som tror at den S700 blir vanskelig? altså tenker på at en må vri telefonen, å ikke åpne eller noe slikt? vært enklere med klapp:P Lenke til kommentar
Andly Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det som er positivt for klapp i forhold til "swivel" og "bar" er jo at skjermen ikke blir ripet opp så lett. Har hatt K700 i en god del uker nå og skjermen har litt småriper allerede Har bare gått vanlig med den i lommen... Men skulle ikke S700 i svart med EDGE kanskje komme til norge??? Eller så har jeg kanskje misforstått noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå